در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
اولین بازی iOS خود را با استفاده از Framework SpriteKit و Swift 3. توسعه دهید.
عنوان اصلی : Build 2 Games for the iPhone
سرفصل های دوره :
مقدمه سوئیفت:
اضافه کردن متغیرها و صحبت در مورد تبدیل متغیرها
مقدمه آرایه ها
اگر اظهارات
اگر اظهارات
مقدمه توابع
مقدمه SpriteKit:
مقدمه ای با Xcode و SpriteKit
اضافه کردن یک اسپری
یادگیری در مورد توابع نادیده گرفتن
اضافه کردن یک گره Sklabel
صحبت کردن در مورد Skactions
اضافه کردن در بسیاری از اسکاتلک ها
اضافه کردن در یک Runblock
اضافه کردن در یک دایره skschapenode
ساخت یک تیرانداز فضایی:
پیش نمایش بازی
شروع بازی
تنظیم بازیکن
اضافه کردن کنترل های ما
تخم ریزی سایر موارد
تخم ریزی برچسب ها
تخم ریزی پرتابه
اضافه کردن منطق دشمن
راه اندازی فیزیک
تنظیم برخورد دشمن
تنظیم بازیکن دشمن Collision Part 2
اضافه کردن یک ذره انفجار
تخم ریزی انفجار
تخم ریزی ستارگان
تنظیم صفحه عنوان
پایان صحنه عنوان
تنظیم مجدد بازی
ساخت بخشی از سفینه فضایی
پرواز کشتی
ساخت دشمن
اضافه کردن هنر به بازی
اضافه کردن در لمس های نهایی
دایره اجتناب کنید:
پیش نمایش بازی
شروع بازی
تنظیم کدگذاری رنگ و پخش کننده
اضافه کردن در بقیه skspritenodes
تنظیم SkscaPenode
تنظیم رنگ ها در ابتدا
تنظیم کنترل بازیکنان
تخم ریزی موارد
آزمایش برنامه
تنظیم قسمت 1 فیزیک
تنظیم قسمت 2 فیزیک
تنظیم صحنه بازی
تنظیم منطق بازی تنظیم مجدد
ساختن یک موضوع رنگی
اضافه کردن رنگ متن مناسب
اضافه کردن یک آموزش صفحه عنوان
تغییر رنگ صحنه عنوان
Build 2 Games for the iPhone
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Streamline Your Document Workflow with Adobe Acrobat
ایجاد گرافیک های مورد نیاز بازی های دو بعدی با Illustrator
Messaging JavaScript Decentralized App Development for NEAR
Make a Unity® Platform Game & Low Poly Characters in Blender
مدل سازی Low Poly در نرم افزار Blender
ساخت بازی های موبایل با Unity, React, Redux
تجزیه و تحلیل بیت کوین با پایتون و Facebook Prophet
Non Fungible Token Rust Smart Contract Development for NEAR
Modeling Sales Data in Excel Supported by ChatGPT
Creating a Witch’s Hut with Detailed Textures