در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این مجموعه آموزش با 3ds Max 2021 آشنا شده و استفاده از همه امکانات و ابزارهای آن را در پروژه های واقعی یاد می گیرید.
عنوان اصلی : 3ds Max 2021 Essential Training
معرفی
معرفی 3ds Max 2021
با استفاده از فایل های تمرین
1. شروع به کار
انتخاب یک فضای کاری
تنظیم تنظیمات
استفاده از پوشه های پروژه
2. رابط 3ds Max
آشنایی با رابط کاربری
سفارشی کردن یک فضای کاری
سفارشی کردن رنگ های پس زمینه و شبکه
ایجاد موارد اولیه با ورود صفحه کلید
ایجاد موارد اولیه به صورت تعاملی با ماوس
اشیاء را با انتخاب و جابجایی موقعیتیابی کنید
چرخش و مقیاس اشیاء
پیمایش در ویوپورت ها
Orbit و viewport واگرد
صرفه جویی در زمان با کلیدهای میانبر صفحه کلید
سفارشی کردن کلیدهای میانبر
انتخاب حالت های سایه نما
تنظیمات و تنظیمات از پیش تعیین شده نمای پیشرفته
پیکربندی طرحبندیهای پورت دید
3. طرح صحنه
تعیین واحدهای نمایشگر
تعیین واحدهای سیستم
تعریف شبکه خانگی
ذخیره صحنه قالب maxstart.max
ادغام صحنه ها
کپی کردن نمونه های شی با Array
شبیه سازی اشیاء با تبدیل
معرفی اسنپ
تبدیل دقیق با Grid و Snap
مشخص کردن نام اشیا با Scene Explorer
جمع آوری اشیا به صورت گروهی
مدیریت لایه های نمایشگر
کنترل ویژگی های نمایش شی و لایه
آشنایی با منابع خارجی XREF
ایجاد یک XREFrecord
حرکت اجسام در سیستم مختصات مرجع
چرخش اشیاء در سیستم مختصات مرجع
دستکاری اشیاء در اطراف مرکز مختصات تبدیل
استفاده از Isolate Selection و Lock Selection
انتخاب در حالت های Window و Crossing
4. Spline Modeling
ایجاد اشکال
در حال ویرایش خطوط Bezier
تنظیم جزئیات شکل با درون یابی
مدل سازی با اصلاح کننده Extrude
اکسترود کردن در طول یک مسیر با اصلاح کننده Sweep
صادرات مسیرها از Adobe Illustrator
وارد کردن مسیرهای Illustrator به 3ds Max
اضافه کردن یک اصلاح کننده Bevel
کنترل سطح جزئیات برای یک اصلاح کننده Bevel
مدل سازی تایپوگرافی با TextPlus
دستکاری و تنظیم دقیق TextPlus
5. مدلسازی پارامتریک
تغییر شکل یک شی با یک اصلاح کننده
لایه بندی تغییر شکل دهنده ها در پشته اصلاح کننده
تعریف سطح جزئیات چند ضلعی
ارسال یک انتخاب به بالای پشته
درک وابستگی توپولوژی
نسخه سازی و جمع کردن پشته
6. مدل سازی چند ضلعی
آماده سازی عملوندهای بولی
حجم ها را با اشیاء مرکب بولی ترکیب کنید
اضافه کردن لبه ها با QuickSlice
اضافه کردن لبه ها با Cut
سخت شدن لبه های چند ضلعی با اصلاح کننده Smooth
با استفاده از روبان Modeling
ساده کردن هندسه با Remove
انشعاب با پلی اکسترود قابل ویرایش
جزئیات یک مش
گرد کردن گوشه ها با پخ
7. مدلسازی سطح فرعی
درک سطوح فرعی
بهترین روش ها برای مدل سازی سطوح زیربخش
مدل سازی جعبه برای سطوح زیربخش
مدل سازی با اصلاح کننده Symmetry
مدل سازی انحنا با انتخاب نرم
اصلاح هندسه با SwiftLoop
تبدیل شیء فرعی محدود کننده
اصلاح یک درز با مقیاس غیر یکنواخت
تیز کردن گوشه ها با چین لبه
زیرمجموعه های پخت
8. تکنیک های دوربین
ایجاد یک دوربین فیزیکی و هدف
ناوبری دوربین اول شخص در ویوپورت ها
فعال کردن قاب های ایمن
تنظیم وضوح و نسبت تصویر در Render Setup
ایجاد یک دوربین رایگان
چرخش در فضای مختصات گیمبال
تنظیم ترتیب محور چرخش برای تقلید از سه پایه
9. نورپردازی
پیش نمایش رندرها با ActiveShade
ایجاد نورهای فتومتریک
تنظیم شدت نور و رنگ
تنظیم شکل نور
کنترل پارامترهای نورافکن
با استفاده از Light Explorer
نورپردازی با رنگ محیط
نورپردازی با محیط HDRI
تعادل رنگ سفید یک محیط
جداسازی محیط از پس زمینه
ایجاد خورشید و آسمان
10. مواد
با استفاده از ویرایشگر Slate Material
اختصاص مواد به اشیا
مدیریت مواد صحنه
مدیریت اسلات های نمونه
ذخیره یک کتابخانه مواد
رنگ و زبری مواد فیزیکی
پارامترهای بازتاب مواد فیزیکی
کنترل سایهدهی مواد دید
کنترل حجم نمونه مواد
ایجاد نقشه رویه ای سه بعدی
پارامترهای نقشه سه بعدی هنر کارگردانی
نگاشت فایل های تصویری bitmap
طراحی UVs با UVW Map
استفاده از اندازه نقشه دنیای واقعی
بازیابی پیوندها با ردیابی دارایی
11. انیمیشن
درک سلسله مراتب
جابجایی نقاط محوری
نقاط محوری چرخشی
اولویت بندی محورهای چرخشی
پیوند دادن اشیاء
قفل کردن تبدیل می شود
تصحیح و اجتناب از مسائل مربوط به مقیاس
انتخاب نرخ فریم و سرعت پخش
انتخاب بخش زمانی فعال
ایجاد فریم های کلیدی در حالت کلید خودکار
ایجاد فریم های کلیدی در حالت تنظیم کلید
ویرایش فریم های کلیدی در خط زمانی نوار آهنگ
ویرایش فریم های کلیدی در Dope Sheet
ویرایش فریم های کلیدی در Curve Editor
ویرایش درون یابی در ویرایشگر Curve
دستکاری مماس ها در ویرایشگر Curve
ویرایش یک مسیر با یک مسیر حرکت
12. رندرینگ
انتخاب یک رندر
انتخاب گزینه های رندر
رندر کردن دنباله تصویر
پخش یک دنباله تصویر با رم پلیر
نگاشت رنگ رندر با محدوده دینامیکی بالا
نتیجه
مراحل بعدی
3ds Max 2021 Essential Training
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش پیشرفته کار با ماتریال ها در Maya
آموزش کار با امکانات و ابزارهای جدید 3ds Max 2016
آموزش کامل 3ds Max 2020
آموزش سینماتوگرافی در انیمیشن ها با Maya
یادگیری کامل 3ds Max 2020
آموزش Render در مایا با موتور رندر Arnold 6
آموزش رندر در مایا با Arnold 4
3ds Max 2023 آموزش ضروری
آموزش مدل سازی محیط های طبیعی بوسیله Maya
آموزش تکنیک های چینش و کار با دوربین در مایا