در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بازی شخصی شما از 0 به قهرمان
عنوان اصلی : Ultimate Game AI for Unity Beginners
سرفصل های دوره :
بازی AI - مقدمه:
انواع مختلف بازی AI
سیستم های تصمیم گیری
درک محیط:
پیمایش در دنیای بازی
شبکه ها - از روز 1 نقشه های 2D را نیرو می دهند
نمودارها - انعطاف پذیری بیشتر با پیچیدگی اضافه شده
Navmeshes - قدرتمند و در دسترس با یک کلیک
ماشینهای دولتی محدود:
مفاهیم عمومی
از A تا B - Pathfinding! :
چگونه مسیریابی در واقع کار می کند
آناتومی یک Pathfinder
اولین مثال جستجوی وسعت
سیستم داخلی Navmesh Unity
سنسورها:
سنجش دنیای بازی
اجرای هدف (برای تشخیص)
اجرای محدوده دامنه
اجرای میدان دید
اجرای Raycasts
مدیر سنسور
بارگیری:
چگونه می توان از این پروژه بیشترین استفاده را کرد
توضیح پروژه: مجموعه اصلی:
تنظیم
قطعات مخزن
پرتابه ها
مدیر دوربین
سیستم HP
تغییر رنگ مش
سیستم سلاح
توضیح پروژه: بازیکن:
حرکت بازیکن
بازیکن چرخان چرخان
کنترل کننده اصلی پخش کننده
توضیح پروژه: دشمن:
پیکربندی دشمن
حرکت دشمن
ذخیره داده های دشمن
کنترل کننده هدف دشمن
ایستگاه های راه دشمن
کنترل کننده پوشش دشمن
گشت دشمن (FSM)
حمله دشمن (FSM)
عقب نشینی دشمن (FSM)
سیستم تخم ریزی دشمن
بیایید آن را بپیچیم! :
به این دوره بازخورد دهید! و مقالات جالب
بیایید جشن بگیریم!
Ultimate Game AI for Unity Beginners
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.