در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
اعتماد یک جنبه اساسی از هر رابطه تولیدی است. در تجارت ، Trust ثابت شده است که باعث کاهش گردش مالی ، افزایش نوآوری و بهبود عملکرد تیم می شود. وقتی اعتماد به خطر بیفتد ، روابط و بهره وری می توانند رنج ببرند. و از آنجا که کار از راه دور/ترکیبی و جهانی سازی ، نیروی کار کارمندان فرهنگهای مختلف را ایجاد می کند که ممکن است هرگز چهره به چهره نداشته باشند ، اعتماد به نفس حتی سخت تر است و برای حفظ آن سخت تر است. در این دوره ، مدرس ارشد دانشکده تجارت Kelley Brenda Bailey-Hughes نشان می دهد که چگونه متخصصان انواع و اقسام می توانند با همکاران در سازمان خود اعتماد کنند و از سه راننده برای سنجش اعتماد شما استفاده کنند: شایستگی ، همدلی و اصالت.
عنوان اصلی : Building Trust
سرفصل های دوره :
مقدمه:
چرا اعتماد بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد
اعتماد رانندگان: شایستگی ، همدلی و اصالت
1. شایستگی: یک راننده اعتماد:
از تقویت کننده های اعتبار فوری استفاده کنید
نتایج متمرکز است
2. همدلی: یک راننده اعتماد:
گرما و نگرانی خود را منتقل کنید
گوش دادن و همدلی
در مورد لمس کردن پایه عمدی باشید
قصد مثبت را فرض کنید
3. اصالت: یک راننده اعتماد:
اطمینان حاصل کنید که اقدامات شما با کلمات شما مطابقت دارد
خود افشای اعتماد به نفس
ضمن تشخیص اعتماد به نفس از تعصب خودداری کنید
4. اعتماد تیم:
با گسترش اعتماد ، اعتماد تیم را بسازید
برای جلسات تیم ترکیبی فراگیر آماده شوید
جلسات ترکیبی ساختار برای ایجاد اعتماد
5. اعتماد از دست رفته:
نحوه مدیریت خیانت
عذرخواهی کنید و درست کنید
نتیجه گیری:
با تغییر محل کار تکامل می یابد
Building Trust
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.