در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با برنامه نویسی موبایل یاد می گیرید.
عنوان اصلی : The Complete Flutter and Dart App Development Course
شروع شدن:
مسیر یادگیری این دوره
چرا فلاتر:
چرا توسعه فلوتر؟
دانلود کد فلاتر:
کد منبع پروژه چگونه ساختار یافته است؟
راه اندازی ابزار توسعه MAC- برای کاربران Mac OX:
MAC -Setup Dart and Flutter SDK در Mac OSX - Part 1
MAC -Setup Dart and Flutter SDK در Mac OSX - Part 2
MAC -Setup Dart and Flutter SDK در Mac OSX - Part 3
MAC -Setup Dart and Flutter SDK در Mac OSX - Final
ابزارهای توسعه راه اندازی ویندوز - برای کاربران ویندوز:
دانلود Android Studio و Setup Emulators
نصب فلاتر ویندوز - راه اندازی نهایی
مقدمه ای بر زبان برنامه نویسی دارت - از ابتدا:
مقدمه ای بر دارت و پد دارت - ویرایشگر آنلاین
دارت - شیوه کدگذاری و قرارداد نامگذاری
دارت - اعلان متغیرها - رشته
انواع دارت و انتساب انواع به متغیرها
دارت - اعداد - اعداد صحیح و دوتایی
دارت - بولین
Dart - Const و Final Keywords
دارت - الحاق
اپراتورهای دارت - حساب
عملگرهای برابری و رابطه ای در دارت
کنترل جریان و توابع در دارت - اگر دستورات، عملگرهای منطقی، حلقهها:
جریان کنترل - اگر بیانیه ها
عملگرهای منطقی
برای حلقه ها در دارت
while، Do-While و Break in Dart
موارد سوئیچ
مقدمه ای بر توابع در دارت
انواع بازگشت تابع - String-Int-Booleans
دارت - استفاده از عملگر => برای عبارات برگردانده
آرگومان ها و توابع در دارت
پارامترهای اختیاری در دارت
دامنه واژگانی در دارت
برنامه نویسی شی گرا - مقدمه:
مقدمه ای بر کلاس ها و اشیاء
مقدمه ای بر ایجاد کلاس و متغیرهای نمونه
اضافه کردن متدها به کلاس ها
مقدمه ای بر سازندگان - قسمت 1
سازندگان نحوی نام و شکر - قسمت 2
تنظیم کننده ها و دریافت کننده ها
برنامه نویسی شی گرا - متوسط - مفاهیم ارثی:
مقدمه ای بر وراثت با دارت
ایجاد کلاس ها و درخت وراثت
روشهای لغو
کلاس های ارث بری با سازنده ها
روش toString() - Override
برنامه نویسی شی گرا - پیشرفته - مفاهیم انتزاعی و رابط:
مقدمه ای بر کلاس های Abstract و Interface
کلاس های انتزاعی و رابط در دارت - ایجاد
ساختارها و مجموعه های داده در دارت:
مقدمه ای بر مجموعه ها
ایجاد لیست و تکرار از طریق آنها
ایجاد لیست با شیء نوع شخص
مقدمه ای بر نقشه ها
ساخت اپلیکیشن های فلاتر - اصول فلاتر:
مقدمه ای بر Flutter و Flutter App Anatomy
ایجاد یک برنامه Flutter Hello World - اصول اولیه با ویجت متن
درک اصول طراحی متریال - ویژگی های متن و ویجت
قالب بندی کد ما
ارائه طراحی مواد کوچک
فلاتر داربست ویجت و خواص
ویجت Flutter InkWell و شنوندگان رویداد
ویجت آشکارساز حرکت فلوتر - ایجاد یک دکمه سفارشی
Flutter Bottom Navigator و افزودن یک شیر
دکمه اکشن شناور فلاتر
ساخت اپلیکیشن Biz Card:
برنامه - ساخت یک برنامه کارت Biz
ابزارکهای Stateful Flutter:
مقدمه ای بر ویجت های Stateless در مقابل Stateful
برنامه - ساخت یک برنامه نقل قول - قسمت 1
برنامه - ساخت یک برنامه نقل قول - محصول نهایی
APP - ساخت برنامه محاسبه کننده نکته Flutter:
ماشین حساب Flutter Tip - رابط کاربری - قسمت 1
ماشین حساب Flutter Tip - کارت بالا و رنگ های سفارشی
ماشین حساب Flutter Tip - ساختن ردیف تقسیم شده
Flutter Tip Calculator - ردیف نوک را بسازید
ماشین حساب Flutter Tip - رابط کاربری تمام شده
Flutter Tip Calculator - Wrapup
APP - برنامه امتحان - ابزارک های Flutter بیشتر بیاموزید:
پروژه راه اندازی - اضافه کردن دارایی های تصویر
کلاس مدل سوال - راه اندازی
اتمام رابط کاربری
منطق امتحان پایان
[چالش] - منطق به پایان رسید
[راه حل - بهبودها] - جمع بندی
مفاهیم Flutter Intermediate - Navigation، Listviews - ساخت اپلیکیشن فیلم:
ایجاد نمای فهرستی از فیلم ها
سفارشی کردن ردیف ListTile و افزودن onTap
پیمایش به یک مسیر دوم - صفحه نمایش
بازگشت به اولین مسیر/صفحه نمایش
انتقال داده ها به مسیر دوم/صفحه نمایش
ایجاد کلاس مدل فیلم - نمایش فیلم - قسمت 1
MOVIE APP - ارسال یک شی فیلم به جزئیات مسیر و نمایش تصویر
MOVIE APP - سفارشی کردن ردیف
MOVIE APP - اضافه کردن تصویر فیلم
MOVIE APP - اتمام ردیف سفارشی
MOVIE APP - تغییر رنگ پس زمینه
برنامه فیلم - مسیر جزئیات - نمایش تصویر کوچک فیلم
MOVIE APP - جزئیات مسیر - افزودن گرادیان خطی
MOVIE APP - جزئیات مسیر - اضافه کردن پوستر فیلم
برنامه فیلم - مسیر جزئیات - سرصفحه فیلم
برنامه فیلم - مسیر جزئیات - اضافه کردن بازیگران فیلم
MOVIE APP - جزئیات مسیر - افزودن خط افقی
برنامه فیلم - مسیر جزئیات - اضافه کردن پوسترهای پایین فیلم - برنامه تمام شده
[CODE REFACTOR] - فیلم برنامه کد Refactor
درک تم ها در فلاتر:
مقدمه ای بر UI و UX
متریال دیزاین چیست؟
تم ها در فلاتر
کاوش در کلاس ThemeData - روشنایی برنامه
سرفصل های موضوعی و متن بدنه 1
Theming - بیش از حد نوشتن خواص تم
Theming - Refactoring TextTheme ما بیشتر
تم - اضافه کردن فونت های سفارشی به پروژه ما
Theming - اعمال FontFamily برای همه ویژگی های TextTheme
طراحی مواد - نمای کلی Material.io
طراحی متریال - درک تم های رنگی
طراحی متریال - تایپوگرافی و شمایل نگاری
[راه حل] - راه حل برنامه طراحی مواد (برنامه وام مسکن):
برنامه وام مسکن - راه حل - پالت رنگ را انتخاب کنید و فایل رنگ ها را ایجاد کنید
برنامه وام مسکن - راه حل - برنامه تم - قسمت 1
اپلیکیشن وام مسکن - راه حل - اپلیکیشن تمینگ - قسمت 2
برنامه وام مسکن - مجموعه راه حل
اتصال به جهان - شبکه سازی در فلاتر:
مقدمه ای بر HTTP و JSON
Flutter مقدمه Async و Future - درخواست های Http
افزودن بسته http به پروژه ما
راه اندازی کلاس شبکه
در حال واکشی داده های JSON
واکشی JSON و استفاده از ویجت FutureBuilder
نهایی کردن واکشی JSON و FutureBuilder
شیء دارت ساده قدیمی (PODO) و نقشه برداری JSON - راه اندازی مقدمه
PODO - ایجاد یک کلاس PostList و نقشه برداری
PODO - اجرای نهایی
برنامه: ساخت اپلیکیشن فلوتر پیش بینی آب و هوا:
آنچه خواهید ساخت - نسخه نمایشی برنامه پیش بینی آب و هوا
OpenWeather - راه اندازی APPID ما
پروژه پیش بینی آب و هوای ما را راه اندازی کنید
ایجاد کلاس مدل پیش بینی ما
کشیدن داده های JSON از API و نمایش داده ها
استفاده از FutureBuilder برای نمایش داده ها
افزودن نام شهر و کشور
دریافت نام شهر به صورت پویا از TextField
قالب بندی و نمایش تاریخ
نمایش دمای فعلی
اضافه کردن رطوبت، باد و حداکثر به رابط کاربری
استفاده از آیکون های FontAwesome
راه اندازی تابع کمکی getWeatherIcon
راه اندازی Bottom ScrollView - قسمت 1
روز راه اندازی در پایین ScrollView
اضافه کردن WeatherIcon به ScrollView ما
برنامه تمام شده
Refactoring کد و بهبود رابط کاربری
Flutter Google Maps - Building the Earthquakes App:
مقدمه ای بر Google Maps و API Key Android Setup
[اختیاری] راهاندازی Google Maps iOS
نمایش نقشه گوگل - مشکلی که باید برطرف شود - آپدیت AndroidX
رفع مشکلات AndroidX
اجرای نقشه ما در اندروید و iOS
اضافه کردن نشانگرها به نقشه
نمایش نشانگر دیگری
پیاده سازی انیمیشن های CameraPosition
برنامه Quakes - نسخه ی نمایشی
برنامه Quakes - Quakes API و برنامه افزودنی کروم ما
برنامه Quakes - راه اندازی Project و TypesHelper Class
برنامه Quakes - رفع مشکل انواع
برنامه Quakes - دریافت همه لرزش ها و نشانگرهای راه اندازی
برنامه Quake - نشانگرها ثابت و کار می کنند
برنامه Quake - اضافه کردن زوم و برنامه تمام شده
Firestore - پایگاه داده بیدرنگ - ساختن یک برنامه انجمن انجمن:
مقدمه ای بر پایگاه داده Firebase/Firestore و Realtime
راه اندازی Firestore در پروژه ما
خواندن داده ها از پایگاه داده Firestore
برنامه هیئت مدیره - فرم راه اندازی
برنامه هیئت مدیره - ذخیره داده ها در پایگاه داده Firestore از برنامه
برنامه هیئت مدیره - کارت سفارشی - حسابداری برای Nulls
برنامه هیئت مدیره - بازسازی کارت سفارشی
برنامه هیئت مدیره - کارت سفارشی - سریع کد Refactoring
برنامه هیئت مدیره - یک سند را حذف کنید
برنامه هیئت مدیره - به روز رسانی سند
اختیاری: ساختارشکنی موضوعات فلاتر:
ساختارشکنی نحو فلاتر - قسمت 1
ساختارشکنی نحو فلاتر - درک پارامترهای نامگذاری شده - قسمت 2
ساختارشکنی BuildContext
انتشار اپلیکیشن های فلاتر در اپ استور و پلی استور:
ایجاد نماد برنامه - با ابزارهای آنلاین
تولید دینامیک آیکون های iOS و اندروید با استفاده از پلاگین
اضافه کردن Splash Screen - اندروید
افزودن تصویر لانچر - iOS
امضای برنامه اندروید - ایجاد Keystore و AppBundle
انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی استور
برنامه iOS را برای انتشار در اپ استور تنظیم کنید
ایجاد آرشیو iOS و آپلود آن
فرآیند توسعه اپلیکیشن:
فرآیند توسعه اپلیکیشن
The Complete Flutter and Dart App Development Course
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش ساخت برنامه های JavaFX بوسیله زبان Kotlin
آموزش کدنویسی برنامه های وب با Angular, Dart
آموزش App نویسی با Android و زبان Java
آموزش ساخت برنامه دفترچه خاطرات بوسیله Flutter
فیلم یادگیری سطح متوسط Android
یادگیری برنامه نویسی به زبان جاوا
Flutter Web – ساخت یک برنامه وب خاطرات با Flutter, Cloud Firestore
کدنویسی الگوهای طراحی در زبان Java
ساخت یک اپ اندروید برای معرفی پارک های طبیعی با Android, Java