در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی قدم به قدم برنامه نویسی بازی ها را بوسیله زبان C یاد گرفته و در پروژه های واقعی تجربه و تمرین خواهید کرد.
عنوان اصلی : C Game Programming 1 and 2
1 مروری بر دوره
2 بازی های C و SFML
3 راه اندازی محیط توسعه
4 برنامه ریزی الوار و ایجاد یک پروژه از الگو
5 اضافه کردن دارایی های پروژه و درک مختصات
6 شروع به کدنویسی بازی
7 باز کردن یک پنجره با استفاده از SFML
8 حلقه اصلی بازی
9 ترسیم پس زمینه بازی
10 خطاهای رسیدگی
1 متغیر C
2 دستکاری متغیرها
3 اضافه کردن ابرها یک درخت و یک زنبور وزوز
4 عدد تصادفی
5 تصمیم گیری با if و else
6 زمان بندی
7 حرکت ابرها و زنبور عسل
1 توقف و شروع مجدد بازی
2 رشته C SFML متن و gont
3 اضافه کردن یک امتیاز و یک پیام
4 اضافه کردن نوار زمان
1 حلقه
2 آرایه
3 تصمیم گیری با سوئیچ
4 شمارش کلاس
5 شروع کار با توابع
6 رشد شاخه ها
1 آماده سازی و ترسیم پخش کننده و سایر اسپرایت ها
2 مدیریت ورودی بازیکنان
3 رسیدگی به مرگ
4 صدای ساده FX
5 بهبود بازی و کد
1 برنامه ریزی و شروع بازی عرصه زامبی
2 برنامه نویسی شی گرا
3 Building player_ کلاس اول
4 کنترل دوربین بازی با نمای SFML
5 راه اندازی موتور بازی Zombie Arena
6 مدیریت فایل های کد
7 شروع کدگذاری حلقه اصلی بازی
1 C مراجع
2 آرایه راس SFML و ورق های اسپرایت
3 ایجاد یک پسزمینه پیمایش تصادفی
4 استفاده از پس زمینه
1 شروع با اشاره گر
2 کار با اشاره گر
3 کتابخانه الگوی استاندارد
4 کلاس TextureHolder
5 ساخت انبوهی از زامبی ها
6 ایجاد یک گروه گروهی و بازگرداندن آن به زندگی
7 استفاده از کلاس TextureHolder برای تمام بافت ها
1 کدگذاری کلاس bullet
2 پرواز کردن گلوله ها
3 دادن ضربدر به بازیکن
4 کدگذاری کلاس برای پیکاپ ها
5 استفاده از کلاس پیکاپ
6 تشخیص برخورد
1 اضافه کردن تمام متن و اشیاء HUD
2 به روز رسانی HUD در هر فریم
3 ترسیم HUD صفحه اصلی و سطح بالا
1 ذخیره و بارگیری نمره بالا
2 آماده سازی جلوه های صوتی
3 ارتقاء سطح
4بازی را دوباره شروع کنید
5 پخش بقیه صداها
1 مروری بر دوره
2 بازی The Thomas Was Late
3 ساختار کد Thomas Was Late
4 ساخت موتور بازی
5 کدگذاری تابع اصلی
1 ارث
2 چند شکلی
3 کلاس Abstract_ توابع مجازی مجازی و خالص
4 ساختن کلاس PlayableCharacter
5 ساخت کلاس های توماس و باب
6 به روز رسانی موتور بازی برای استفاده از توماس و باب
1 طراحی برخی سطوح
2 ساختن کلاس LevelManager
3 کدگذاری تابع LoadLevel
4 به روز رسانی موتور
5 تشخیص برخورد
1 فضایی سازی و SFML
2 ساختن کلاس SoundManager و اضافه کردن آن به موتور بازی
3 پر کردن ساطع کننده های صدا
4 پخش صداها
5 کلاس HUD
6 با استفاده از کلاس HUD
1 کلاس SFML Drawable
2 ساختن یک سیستم ذرات
3 سایه زن OpenGL و GLSL
C Game Programming 1 and 2
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.