وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

آموزش کدنویسی بازی ها به زبان C

سرفصل های دوره

با مشاهده این کورس آموزشی قدم به قدم برنامه نویسی بازی ها را بوسیله زبان C یاد گرفته و در پروژه های واقعی تجربه و تمرین خواهید کرد.

عنوان اصلی : C Game Programming 1 and 2

سرفصل ها :

1 مروری بر دوره
2 بازی های C و SFML
3 راه اندازی محیط توسعه
4 برنامه ریزی الوار و ایجاد یک پروژه از الگو
5 اضافه کردن دارایی های پروژه و درک مختصات
6 شروع به کدنویسی بازی
7 باز کردن یک پنجره با استفاده از SFML
8 حلقه اصلی بازی
9 ترسیم پس زمینه بازی
10 خطاهای رسیدگی
1 متغیر C
2 دستکاری متغیرها
3 اضافه کردن ابرها یک درخت و یک زنبور وزوز
4 عدد تصادفی
5 تصمیم گیری با if و else
6 زمان بندی
7 حرکت ابرها و زنبور عسل
1 توقف و شروع مجدد بازی
2 رشته C SFML متن و gont
3 اضافه کردن یک امتیاز و یک پیام
4 اضافه کردن نوار زمان
1 حلقه
2 آرایه
3 تصمیم گیری با سوئیچ
4 شمارش کلاس
5 شروع کار با توابع
6 رشد شاخه ها
1 آماده سازی و ترسیم پخش کننده و سایر اسپرایت ها
2 مدیریت ورودی بازیکنان
3 رسیدگی به مرگ
4 صدای ساده FX
5 بهبود بازی و کد
1 برنامه ریزی و شروع بازی عرصه زامبی
2 برنامه نویسی شی گرا
3 Building player_ کلاس اول
4 کنترل دوربین بازی با نمای SFML
5 راه اندازی موتور بازی Zombie Arena
6 مدیریت فایل های کد
7 شروع کدگذاری حلقه اصلی بازی
1 C مراجع
2 آرایه راس SFML و ورق های اسپرایت
3 ایجاد یک پس‌زمینه پیمایش تصادفی
4 استفاده از پس زمینه
1 شروع با اشاره گر
2 کار با اشاره گر
3 کتابخانه الگوی استاندارد
4 کلاس TextureHolder
5 ساخت انبوهی از زامبی ها
6 ایجاد یک گروه گروهی و بازگرداندن آن به زندگی
7 استفاده از کلاس TextureHolder برای تمام بافت ها
1 کدگذاری کلاس bullet
2 پرواز کردن گلوله ها
3 دادن ضربدر به بازیکن
4 کدگذاری کلاس برای پیکاپ ها
5 استفاده از کلاس پیکاپ
6 تشخیص برخورد
1 اضافه کردن تمام متن و اشیاء HUD
2 به روز رسانی HUD در هر فریم
3 ترسیم HUD صفحه اصلی و سطح بالا
1 ذخیره و بارگیری نمره بالا
2 آماده سازی جلوه های صوتی
3 ارتقاء سطح
4بازی را دوباره شروع کنید
5 پخش بقیه صداها
1 مروری بر دوره
2 بازی The Thomas Was Late
3 ساختار کد Thomas Was Late
4 ساخت موتور بازی
5 کدگذاری تابع اصلی
1 ارث
2 چند شکلی
3 کلاس Abstract_ توابع مجازی مجازی و خالص
4 ساختن کلاس PlayableCharacter
5 ساخت کلاس های توماس و باب
6 به روز رسانی موتور بازی برای استفاده از توماس و باب
1 طراحی برخی سطوح
2 ساختن کلاس LevelManager
3 کدگذاری تابع LoadLevel
4 به روز رسانی موتور
5 تشخیص برخورد
1 فضایی سازی و SFML
2 ساختن کلاس SoundManager و اضافه کردن آن به موتور بازی
3 پر کردن ساطع کننده های صدا
4 پخش صداها
5 کلاس HUD
6 با استفاده از کلاس HUD
1 کلاس SFML Drawable
2 ساختن یک سیستم ذرات
3 سایه زن OpenGL و GLSL

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: LY11508
حجم: 1200 مگابایت
مدت زمان: 532 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 6 فروردین 1399
آموزش کدنویسی بازی ها به زبان C
آموزش کدنویسی بازی ها به زبان C 1
آموزش کدنویسی بازی ها به زبان C 2
آموزش کدنویسی بازی ها به زبان C 3
آموزش کدنویسی بازی ها به زبان C 4
آموزش کدنویسی بازی ها به زبان C 5
آموزش کدنویسی بازی ها به زبان C 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید