در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این مجموعه آموزش بر استفاده از محیط کار ، ابزارهای مدل سازی ، تکستچرینگ و رندر و انیمیشن سازی در تری دی مکس مسلط خواهید شد.
عنوان اصلی : 3ds Max 2020 Essential Training
معرفی
3ds Max از پایه
با استفاده از فایل های تمرین
1. شروع به کار
انتخاب یک فضای کاری
سفارشی کردن رابط کاربری و پیش فرض ها
تنظیم تنظیمات
استفاده از پوشه های پروژه
2. رابط 3ds Max
آشنایی با رابط کاربری
سفارشی کردن یک فضای کاری
سفارشی کردن نما و رنگ های شبکه
ایجاد و دستکاری چیزهای اولیه
تبدیل اشیا با حرکت و چرخش
پیمایش در ویوپورت ها
انتخاب حالت های سایه نما
صرفه جویی در زمان با کلیدهای میانبر صفحه کلید
سفارشی کردن کلیدهای میانبر
انتخاب یک سیستم مختصات مرجع
دستکاری اشیاء در اطراف یک مرکز تبدیل
با استفاده از طرح کلی Scene Explorer
پیکربندی طرحبندیهای پورت دید
استفاده از Isolate Selection و Lock Selection
انتخاب در حالت های پنجره و متقاطع
3. طرح صحنه
تعیین واحدهای نمایشگر
تعیین واحدهای سیستم
تعریف شبکه خانگی
ذخیره صحنه قالب maxstart.max
ایجاد یک صفحه تصویر
کپی کردن اشیا با Array
جمع آوری اشیا به صورت گروهی
مدیریت لایه های نمایشگر
ادغام صحنه ها
ارجاع صحنه ها با اشیاء Xref
4. Spline Modeling
ایجاد اشکال
ایجاد یک شی مرکب لفت
ایجاد یک اسپلاین با دست آزاد
ویرایش انواع راس کنترل
در حال ویرایش خطوط Bezier
رندر کردن اشکال
تنظیم جزئیات شکل با درون یابی
چرخاندن یک سطح با اصلاح کننده Lathe
اکسترود کردن با اصلاح کننده Sweep
وارد کردن مسیرهای Illustrator به 3ds Max
اضافه کردن یک اصلاح کننده Bevel
ایجاد یک TextPlus ابتدایی
مدل سازی دیوارها با اصلاح کننده Extrude
5. مدل سازی پارامتریک با اصلاح کننده ها
تغییر شکل یک شی با یک اصلاح کننده
لایه بندی تغییر شکل دهنده ها در پشته اصلاح کننده
تعریف سطح جزئیات چند ضلعی
ارسال یک انتخاب به بالای پشته
درک وابستگی توپولوژی
نسخه سازی و جمع کردن پشته
6. مدل سازی چند ضلعی
آماده سازی عملوندهای بولی
اضافه کردن لبه ها با Quickslice
برش با تفریق بولی
ایجاد درب
با استفاده از روبان Modeling
ایجاد چند ضلعی
تبدیل اشیاء فرعی
استفاده از caddy برای تنظیم گزینهها برای چند ضلعی داخلی
شبیه سازی اشیاء فرعی با Detach
انشعاب با پلی اکسترود قابل ویرایش
ساده کردن هندسه با Remove
اکسترود کردن یک سطح مسطح به یک حجم بسته
جزئیات با پخ پلی قابل ویرایش
انعکاس اشیا با Mirror
رئوس جوشکاری
اصلاح هندسه با SwiftLoop
تبدیل شیء فرعی محدود کننده
7. مدلسازی سطح فرعی
درک سطوح فرعی
مدل سازی جعبه برای سطوح زیربخش
مدل سازی با اصلاح کننده Symmetry
شکل دهی با ابزار روبان
استفاده از Soft Selection
تیز کردن گوشه ها با Crease
زیرمجموعه های پخت
8. مدل سازی فرم آزاد
با استفاده از ابزار Freeform روی روبان
مجسمه سازی با Push/Pull تغییر شکل رنگ
استفاده از برس های تغییر شکل رنگ
تنظیم گزینه های رنگ
تنظیم گزینه های قلم مو
تطبیق یک شی با شی دیگر
تنظیم با Move Conform
مجسمه سازی با Conform Transform
9. تکنیک های دوربین
ایجاد یک دوربین فیزیکی و هدف
فعال کردن قاب های ایمن
انتخاب نسبت تصویر در Render Setup
راه اندازی دوربین رایگان
چرخش در فضای مختصات گیمبال
تنظیم ترتیب محور چرخش
تنظیم تصویر با تغییر لنز
10. نورپردازی
پیش نمایش رندرها با ActiveShade
اختصاص یک ماده پراکنده
ایجاد نورهای فتومتریک
تنظیم شدت نور و رنگ
تنظیم کنترل نوردهی دوربین
تنظیم شکل نور
تنظیم توزیع نور
کنترل پارامترهای نورافکن
ایجاد خورشید و آسمان
نورپردازی یک صحنه با محیط
با استفاده از Light Explorer
11. مواد
با استفاده از ویرایشگر Slate Material
مدیریت مواد صحنه
مدیریت اسلات های نمونه
ذخیره کتابخانه های مواد
درک مواد فیزیکی
تنظیم پارامترهای مواد فیزیکی
12. بافت های نقشه برداری
کنترل حجم نمونه مواد
طراحی نقشه های رویه ای سه بعدی
نگاشت فایل های تصویری bitmap
طراحی UVs با UVW Map
استفاده از اندازه نقشه دنیای واقعی
نقشه برداری با هنر برداری
بازیابی پیوندها با ردیابی دارایی
13. سلسله مراتب
درک سلسله مراتب
تبدیل نقاط محوری
اولویت بندی محورهای چرخشی
پیوند دادن اشیاء
قفل کردن تبدیل می شود
اجتناب و اصلاح مسائل مربوط به مقیاس
14. انیمیشن Keyframe
تنظیم تنظیمات زمان
ایجاد فریم های کلیدی در حالت کلید خودکار
ایجاد فریم های کلیدی در حالت تنظیم کلید
ویرایش فریم های کلیدی در تایم لاین
ویرایش فریم های کلیدی در Dope Sheet
ویرایش منحنی های تابع در Curve Editor
ویرایش یک مسیر با یک مسیر حرکت
15. رندرینگ
انتخاب یک رندر
انتخاب گزینه های رندر
رندر کردن دنباله تصویر
پخش یک دنباله تصویر با رم پلیر
نتیجه
مراحل بعدی
3ds Max 2020 Essential Training
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
3ds Max 2023 آموزش ضروری
آموزش تری دی مکس 2015
آموزش سینماتوگرافی در انیمیشن ها با Maya
آموزش رندر محصولات و کالاها در 3ds Max
آموزش کامل و کاربردی 3Ds Max 2019
آموزش Render با موتور رندر Arnold در 3Ds Max
آموزش تکنیک های مصورسازی محصولات و معماری
آموزش کار با افزونه Bifrost نرم افزار مایا
آموزش ساخت مو برای کاراکترها به کمک Maya nHair
آموزش مصور سازی محصولات بوسیله Maya, After Effects