در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بیاموزید که چگونه از DocUsign برای ایجاد سریع ، توزیع و مدیریت اسناد نیاز به امضاهای الکترونیکی استفاده کنید. در این دوره کوتاه و متمرکز ، نیک برزی به شما کمک می کند تا با این راه حل محبوب امضای الکترونیکی شروع کنید. نیک نشان می دهد که چگونه می توانید اسنادی را که از کاربران DocUsign دریافت می کنید ، و همچنین نحوه تنظیم حساب DocUsign خود را به صورت دیجیتالی امضا کنید. وی نشان می دهد که چگونه می توانید اسناد خود را در Docusign بارگذاری کنید ، امضا کنندگان و سایر گیرندگان را اضافه کنید ، زمینه ها را برای امضاها و سایر داده های مهم وارد کنید و اسناد خود را برای امضاها توزیع کنید. نیک همچنین نحوه نظارت بر اسناد در انتظار ، ذخیره و مدیریت اسناد کاملاً اجرا شده را توضیح می دهد و اسنادی را که برای شما نامناسب می دانید ، رد می کند.
عنوان اصلی : Learning DocuSign
سرفصل های دوره :
مقدمه:
امضای دیجیتال با DocuSign
1. شروع کار با DocuSign:
سندی را که در DocuSign برای شما ارسال شده است امضا کنید
یک حساب کاربری ایجاد کنید و از DocuSign به صورت آنلاین استفاده کنید
2. ارسال و مدیریت اسناد امضای دیجیتال:
سندی را برای امضا آماده کنید
یک پاکت درست کنید و مدارک را برای امضا بفرستید
از الگوها استفاده کنید
مدیریت اسناد در حال انجام
مدارک تکمیل شده را بایگانی کنید
یک سند را رد کنید یا به شخص دیگری اختصاص دهید
نتیجه گیری:
درباره قالب بندی اسناد بیشتر بیاموزید
Learning DocuSign
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش انتخاب ابزار مناسب تان از میان ابزارهای Microsoft 365
آموزش جامع کار کردن با همه امکانات Microsoft Lists
آموزش استفاده از Microsoft Teams : ویژه مدیران تیم ها
آموزش تنظیم شیفت های کاری کارگران بوسیله Microsoft Teams
کورس یادگیری کار با نرم افزار Word
آموزش نکات و ترفندهای Mac OS
آموزش استفاده از مایکروسافت تیمز در عمل
آموزش مهاجرت از Skype for Business به برنامه Microsoft Teams
آموزش کامل کار با ویندوز 10 می 2019
آموزش کار با مایکروسافت Viva