در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی با موتور رندر V-Ray Next آشنا شده و یاد می گیرید که چطور از آن در مدل سازی ، انیمیشن سازی و در کل در کار با تری دی مکس استفاده کنید.
عنوان اصلی : V-Ray Next for 3ds Max Essential Training
معرفی
ایجاد رندر با استفاده از V-Ray Next
نسخه های نرم افزار استفاده شده در این دوره
کار با پروژه های 3ds Max
نکته ای در مورد تنظیمات گاما و واحد
1. جدید در V-Ray Next
تنظیم نور گنبدی تطبیقی
گردش کار فلزی/خشن
رندر در فضای ابری (بتا)
سوئیچ مواد
NVIDIA AI Denoiser و رندر عنصر حذف نویز خاص
مواد جدید مو (به روز رسانی 1 Glint and Glitter)
ابزار تحلیل روشنایی
متریال و بافت پلاگین V-Ray
دارایی های V-Ray را بکشید و رها کنید
ابزارهای دوربین عکاسی و اشاره کنید
به روز رسانی 1: Viewport IPR
بهروزرسانی 1: بهبودهای GPU (سطل، پراکندگی و مه سریعتر)
2. ابزارهای نورپردازی کلید وی ری
مقدمه ای بر نور V-Ray
نور هواپیمای وی ری
نور V-Ray Dome
نور V-Ray Sphere
چراغ V-Ray Mesh
نور دیسک V-Ray
چراغ V-Ray IES
وی ری خورشید و آسمان
فعال کردن نورگیر محیطی
3. کار با Global Illumination
استفاده از نگاشت تابش: بخش 1
استفاده از نگاشت تابش: قسمت 2
استفاده از Light Cache
با استفاده از Brute Force GI
4. مواد V-Ray
مواد V-Ray: رنگ پراکنده
مواد V-Ray: انعکاس
مواد V-Ray: شیشه شفاف
جنس وی ری: شیشه رنگی و مات
ایجاد جلوه شفافیت
شیدر موی وی ری
سایه زن رنگ ماشین
با استفاده از فرمت VRmat
مواد V-Ray alSurface
استفاده از مواد MDL
5. V-Ray Maps
مقدمه ای بر نقشه های V-Ray
رنگ وی ری
انحنای V-Ray
V-Ray Dirt
V-Ray Edges Tex
V-Ray HDRI
V-Ray MultiSub Tex
V-Ray Normal Map
V-Ray Triplanar
6. کنترل کیفیت با استفاده از نمونه برداری تصویر
نمونه تصویر توضیح داده شده است
موتور نمونه برداری پیشرو
موتور نمونه برداری سطلی
IPR
رندر قابل ازسرگیری
رفع مشکلات نمونه برداری فوق العاده روشن
7. دوربین فیزیکی V-Ray
تنظیم دوربین فیزیکی
کنترل های فیزیکی دوربین
کنترل قرار گرفتن در معرض
عمق میدان
ایجاد افکت Motion Blur
تصحیح دیدگاه
رندر پانوراما
8. GPU V-Ray
مقدمه ای بر V-Ray GPU
استفاده از V-Ray GPU
رابط کاربری GPU: تب V-Ray
رابط کاربری GPU: برگه عملکرد
9. کار با عناصر رندر
عناصر رندر توضیح داده شده است
تصمیمات خط لوله
رندر گردش کار عناصر
خروجی عناصر رندر اصلی ما
ترکیب عناصر اساسی
استفاده از عناصر برای دستکاری تصویر
افزودن DOF با استفاده از یک پاس Z-Depth
انتخاب نور
مولتی مات
کریپتومات
نرخ نمونه
عنصر Denoiser
ExtraTex (Drt/AO)
10. بافر فریم وی ری
نمای کلی رابط کاربری
کنترل های Color Correction
با استفاده از ابزار History
ابزارهای رندر تعاملی
لنز تعاملی FX
11. ابزار V-Ray FX
با استفاده از V-Ray Geometry: Fur
استفاده از هندسه V-Ray: پراکسی ها
با استفاده از V-Ray Geometry: Clipper
V-Ray Instancer
رندر VR استریوسکوپی
متابول های وی ری
DOF در نمای پرسپکتیو
استفاده از Render Mask
پرسپکتیو هوایی
جابه جایی
شبکه حجم
نمایشگر مش وی ری
نتیجه
مراحل بعدی
V-Ray Next for 3ds Max Essential Training
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش رندر در SketchUp بوسیله V-Ray Next
Unreal Engine: قالب سازی برای پروژه های مصورسازی
آموزش حل مشکلات انتقال از 3Ds Max به Unreal Engine
دوره یادگیری استفاده از V-Ray 5 در 3Ds Max
استفاده از V-Ray 5 در نرم افزار 3Ds Max
آموزش جامع کار با Particle Flow ها در 3Ds Max 2013
آموزش نورپردازی به کمک تکنیک های Global Illumination برای پروژه های معماری در Unreal Engine
آموزش رندر در 3Ds Max بوسیله V-Ray Next
آموزش کامل موتور رندر منتال ری در Maya
آموزش استفاده ترکیبی از Substance, V-Ray, 3Ds Max