در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با بلندر یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Fundamentals of Blender Materials and Shading
فصل 1 - مقدمه ای بر مواد و سایه زنی:
1 - چگونه سایه بان ها نور را دستکاری می کنند
2 - ایجاد مواد در بلندر
3 - اختصاص شکاف های مواد به اشیا و چهره ها
4 - استفاده از Blender's Shader Editor
فصل 2 - گره های سایه زن پایه بلندر:
5 - سایه بان های براق و پراکنده
6 - Shaders را مخلوط و اضافه کنید
7 - سایه بان ناهمسانگرد
8 - Shaders شفاف و Holdout
9 - انکسار و شیدرهای شیشه ای
10 - سایه شفاف
11 - سایه بان پراکندگی زیر سطحی
12 - سایه بان های حجمی جذب و پراکندگی
13 - The Emission، Velvet و Toon Shaders
14 - سایه از مشاهده
فصل 3 - نحوه استفاده از بافت ها:
15 - مقدمه ای بر بافت ها
16 - تغییر مختصات بافت
17 - معانی رنگ سوکت
18 - حالت های ترکیبی و ریاضیات رنگ پایه
19 - دستکاری نرمال ها
20 - استفاده از نقشه های معمولی
21 - تقسیم جابجایی و تطبیقی
فصل 4 - مقدمه ای بر رندر مبتنی بر فیزیکی:
22 - مقدمه ای بر رندر مبتنی بر فیزیکی
23 - همه چیز فرنل دارد
24 - زبری چگونه بر فرنل تأثیر می گذارد
25 - سایه بان اصولی
26 - شیدر موی اصولی
27 - سایه زن اصولی حجم
28 - سایه زدن به Orbot
29 - سایه زنی مش زمین چمن
30 - سایه زدن به موهای زمین چمن
فصل 5 - رندر کردن مواد و شیدرها:
31 - مسیر نور پرش می کند
32 - دید مسیر نور
33 - رندر شیشه
34 - ایجاد پراکندگی شیشه ای
35 - Eevee Glass و شفافیت
36 - نقشه های مکعبی بازتاب Eevee
37 - Eevee Reflection Planes and Screen Space Reflection
38 - رندر جلدها
فصل 6 - روند کار مواد و سایه:
39 - جلوه های سایه بان به RGB Toon
40 - جلوه های طرح آزاد سبک
41 - Layout Nodes و Shader Organization
42 - ایجاد گره های گروهی
43 - صادرات مواد
44 - مواد و سایه بان ها را برای یک صحنه ایجاد کنید
45 - پاداش- متحرک سازی اثر تبدیل مواد
Fundamentals of Blender Materials and Shading
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.