در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این مجموعه آموزش با امکانات و قابلیت های ساخت و کار بر روی ماتریال ها در تری دی مکس 2017 آشنا شده و به صورت پیشرفته از آن ها استفاده خواهید کرد.
عنوان اصلی : 3ds Max 2017: Advanced Materials
معرفی
خوش آمدی
با استفاده از فایل های تمرین
1. نکات و ترفندهای ویرایشگر مواد
استفاده از پنجره های پیش نمایش
تنظیم گزینه های ویرایشگر مواد
ایجاد چندین برگه نمایش
نگهداری مواد در اسلات های نمونه
چیدمان و دستورات را انتخاب کنید
درک XREF و مواد
2. مواد سطح سخت
ارائه مواد فیزیکی در ART
متعادل کردن بازتاب ها با زبری
تنظیم رنگ فلزی و انعکاس
استفاده از IOR برای کنترل بازتاب
تنظیم یک تابع بازتاب سفارشی
هایلایت های کششی با ناهمسانگردی
درک کانال دست انداز
اضافه کردن یک کت شفاف
3. تکنیک های ردیابی پرتو
کنترل شفافیت فیزیکی
رنگ آمیزی با عمق شفافیت
نور پس زمینه با شفافیت دیواره نازک
پراکندگی زیرسطحی برای شفافیت فیزیکی
انتشار نور از یک سطح
4. ساخت شبکه های سایه
از پیش تنظیم مواد عایق آینده
لایه بندی و پوشش با نقشه ترکیبی
تنظیم رنگ با نقشه تصحیح رنگ
آماده سازی برای پخت
اعمال انسداد محیطی
پخت نقشه ها با Render to Texture
تنظیم منحنی های RGB با نقشه خروجی
5. نقشه برداری پیشرفته
نقشه برداری یک رمپ گرادیان
نقشه برداری رویه ای با نقشه مواد
شبیه سازی جزئیات برجسته با یک نقشه برآمدگی معمولی
تغییر شکل سطوح با نقشه جابجایی
ترکیب نقشه ها با نقشه ضربی RGB
نتیجه
مراحل بعدی
3ds Max 2017: Advanced Materials
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش Render در مایا با موتور رندر Arnold 6
آموزش Render با موتور رندر Arnold در 3Ds Max
کورس یادگیری کامل 3ds Max 2021
آموزش کار با امکانات و ابزارهای جدید 3ds Max 2016
آموزش پیشرفته کار با ماتریال ها در Maya
آموزش کامل 3ds Max 2020
3ds Max 2024 Essential Training
آموزش تکنیک های چینش و کار با دوربین در مایا
آموزش رندر محصولات و کالاها در 3ds Max
آموزش کار با افزونه Bifrost نرم افزار مایا