در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با نورپردازی AR یاد می گیرید.
عنوان اصلی : AR Development Techniques 02: Lighting and Physics
معرفی:
نور و فیزیک در AR
آنچه شما باید بدانید
1. تشخیص هواپیما:
نمای کلی تشخیص هواپیما
ARSession و ARSessionOrigin
ابرهای نقطه ای و تشخیص هواپیما
استقرار برنامه در دستگاه های شما
برای قرار دادن در هواپیما روی صفحه ضربه بزنید: قسمت 1
برای قرار دادن در هواپیما روی صفحه ضربه بزنید: قسمت 2
برای قرار دادن در هواپیما روی صفحه ضربه بزنید: قسمت 3
پنهان کردن بصری سازهای هواپیما
FocusSquare برای قرار دادن در هواپیما
تنظیم مجدد و بارگذاری مجدد جلسه ARS
2. صاعقه:
بررسی اجمالی
صحنه AR را تنظیم کنید
انواع مختلف رعد و برق
پروژکتور نور
کاوشگرهای بازتابی برای بازتاب
کاوشگرهای محیطی
تخمین نور محیط: قسمت 1
تخمین نور محیط: قسمت 2
3. سایه ها:
انواع سایه ها
سایه هایی که با استفاده از نور جهت ایجاد می شوند
سایه های حباب با استفاده از پروژکتور سایه
4. رابط کاربری سه بعدی برای AR:
بررسی اجمالی
UI 2D در مقابل 3D UI
ایجاد یک رابط کاربری سه بعدی: قسمت 1
ایجاد یک رابط کاربری سه بعدی: قسمت 2
5. تبدیل اشیاء سه بعدی:
نمای کلی حرکات
حرکات را مقیاس کنید و بچرخانید
حرکات حرکتی
6. فیزیک AR:
نمای کلی فیزیک AR
برخورد دهنده ها و بدنه صلب
بولینگ AR: قسمت 2
AR Development Techniques 02: Lighting and Physics
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.