در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این مجموعه آموزش طراحی ماژولار یک صحنه یا محیط را بوسیله ابزارهای نرم افزار Unreal یاد گرفته و تمرین خواهید کرد.
عنوان اصلی : Designing a Modular Environment using Unreal
01_مقدمه
02_مرجع
03_مدل سازی بلوک های مدولار در 3DSMax
04_تست انسداد در غیرواقعی
05_Texturing با استفاده از Trimsheet و Substance Designer
06_Final Modeling و UVs با استفاده از 3DSMax و VrayNext
07_Photogrammetry با Reality Capture و Substance Painter
08_مدلسازی ارگانیک با استفاده از ZBrush و Painter
09_مواد غیر واقعی و ترکیب
10_نورپردازی مونتاژ صحنه غیرواقعی و فرآیند ارسال
Designing a Modular Environment using Unreal
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.