در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی با ماتریال های Nonphotorealistic (NPR) آشنا شده ، کاربرد آن ها را یاد می گیرید و ساخت شان را در نرم افزار Substance Designer تجربه و تمرین خواهید کرد.
عنوان اصلی : Substance Designer: Creating Nonphotorealistic (NPR) Materials
معرفی
بافت های تلطیف شده در تجسم
آنچه شما باید بدانید
1. مروری بر مواد
به مواد پایه خود نگاه می کنید
برنامه ریزی برای استایل کردن
2. ایجاد سایه
ایجاد خطوط سایه، قسمت 1
ایجاد خطوط سایه، قسمت 2
ماسک سکته مغزی شکل جایگزین
3. اضافه کردن طرح کلی
ایجاد خط شیار
ساختن ماسک طرح کلی، قسمت 1
ساختن ماسک طرح کلی، قسمت 2
اضافه کردن خطوط طرح
استفاده از ارتفاع به نرمال
4. جلوه های اضافی اختیاری
ایجاد طرح کلی آسیب، قسمت 1
ایجاد طرح کلی آسیب، قسمت 2
افزودن انتخابگر الگو
ایجاد یک نسخه تمیز
اضافه کردن کنترل پخش قابل تنظیم
نتیجه
مراحل بعدی
Substance Designer: Creating Nonphotorealistic (NPR) Materials
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش بافت و Texture سازی بوسیله نرم افزار Substance Designer 2017
آموزش طراحی بافت و ماتریال فلز در Substance Designer
آموزش استفاده از ماتریال ها در Unreal Engine برای پروژه های معماری
Unreal Engine: قالب سازی برای پروژه های مصورسازی
آموزش شبیه سازی پارچه و لباس در Blender
آموزش شبیه سازی لباس و پارچه در 3Ds Max
فیلم یادگیری کامل Substance Designer 2020
تکنیک های مصورسازی معماری با Unreal Engine
آموزش مصور سازی سینمایی در Unreal
آموزش استفاده از Unreal Engine در پروژه های معماری