در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

در این دوره آموزشی طراحی بافت و ماتریال فلز رنگ شده را در Substance Designer یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Creating Painted Metal in Substance Designer
معرفی
خوش آمدی
آنچه قبل از تماشای این دوره باید بدانید
با استفاده از فایل های تمرین
نمای کلی تنظیمات صحنه
1. ایجاد جزئیات و رنگبندی پراکنده
ایجاد جزئیات حفره دار
تاب برداشتن جزئیات حفره دار
ایجاد کاشی دندانه دار ما
در حال توزیع فرورفتگی هایمان
ساختمان در برخی از خط و خش
مخلوط کردن و معکوس کردن خراش ها
اضافه کردن رنگ به مخلوط
ساختن مقداری خاک
اتمام و استفاده از ماسک خاک ما
2. شکستن سطح با اطلاعات عادی و ناهمواری
ایجاد نقشه های معمولی
ترکیب نقشه های معمولی
ایجاد نقشه ناهمواری، قسمت 1
ایجاد نقشه ناهمواری، قسمت 2
اضافه کردن انسداد محیط و نقشه های متالیک
3. اضافه کردن لمس نهایی
افشای پارامترها، بخش 1
افشای پارامترها، بخش 2
نتیجه
بعدش چی؟
Creating Painted Metal in Substance Designer
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

آموزش شبیه سازی لباس و پارچه در 3Ds Max

فیلم آموزش کامل Substance Designer

تکنیک های مصورسازی معماری با Unreal Engine

ساخت زمین یک بازی در Unreal Engine

آموزش استفاده از ماتریال ها در Unreal Engine برای پروژه های معماری

آموزش شبیه سازی پارچه و لباس در Blender

آموزش بافت و Texture سازی بوسیله نرم افزار Substance Designer 2017
-Materials-main-resized.jpg)
آموزش طراحی ماتریال های NPR در نرم افزار Substance Designer

Unreal Engine: قالب سازی برای پروژه های مصورسازی

فیلم یادگیری کامل Substance Designer 2020
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها