در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این مجموعه آموزش یاد می گیرید که چطور برای بازی ها انیمیشن های سه بعدی هوشمند بسازید. این کار در یونتی انجام می شود.
عنوان اصلی : Mastering Coroutines in Unity 3D - create UI Animation system to design your games
1. پیش نمایش دوره
2. مروری بر دوره
3. برنامه افزودنی مفید ویژوال استودیو
4. مقدمه Coroutines
5. دستورالعمل عملکرد
6. نحوه شروع و توقف کوروتین ها
7. معرفی درایور
8. جهت پخش درایور
9. پیشرفت درایور
10. حلقه زدن راننده
11. پاسخ به تماس راننده
12. زمان انتظار سفارشی راننده
13. راه اندازی خودکار درایور، پیش استارت و پس از تنظیم مجدد
14. Refactoring درایور
15. Transform Controller مقدمه
16. کنترل خودکار اتصال به درایور
17. کنترلر از ارزش به ارزش متحرک می شود
18. کنترلر در محورهای خاص متحرک شود
19. کاهش منحنی انیمیشن کنترلر
20. Refactoring Controller به کلاس Abstract
21. کنترل کننده تصویر
22. Canvas Group Controller
23. کنترلر پیش نمایش انیمیشن در ویرایشگر
24. کنترل از راه دور دسترسی راننده
25. List Player Part 01
26. List Player Part 02
27. UI Animator Refactoring And Export
28. منوی بازی متحرک قسمت 01
29. منوی بازی متحرک قسمت 02
30. Game Manager قسمت 01
31. Game Manager قسمت 02
32. ایجاد Item Data And Item Manager
33. روی Process کلیک کنید
34. ایجاد انیمیشن مورد
35. مورد منطق موجود
36. آیتم می تواند منطق را بخرد
37. آیتم می تواند منطق مدیر را بخرد
38. پیش ساخته های آیتم تکمیلی
39. انیمیشن های روبات
40. Cook Progress Manager قسمت 01
41. Cook Progress Manager قسمت 02
42. انیمیشن بازی را شروع کنید
43. نمای کلی StateMachines
44. Basic State Machine Part 01
45. Basic State Machine Part 02
46. اضافه کردن انیمیشن با تغییرات
47. بهینه سازی روش های آهسته
Mastering Coroutines in Unity 3D - create UI Animation system to design your games
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.