در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی مجموعه ابزارها و مهارت هایی را یاد می گیرید که به عنوان جعبه ابزاری برای ارسال و دریافت نظرات و فیدبک مشتریان برای شما عمل خواهند کرد.
عنوان اصلی : A Toolkit for Giving and Receiving Better Feedback
1. ابزاری برای دادن و دریافت بازخورد بهتر
رابرت کاپلان: افراد خود را به سمت همسویی راهنمایی کنید
میشل لدرمن: ایجاد روابط از طریق دوست داشتنی
شیلا هین در مورد علم دریافت بازخورد
والری پوردی گرینوی: ارزیابی های عملکرد را بازنگری کنید
تیم هارفورد در مورد ایجاد فرهنگ مخالفت
A Toolkit for Giving and Receiving Better Feedback
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش تکنیک های کمک زنان به هم برای رشد و موفقیت بیشتر در محیط کار
مهارت ها و ابزارها لازم مدیران برای مدیریت تغییرات
آموزش پیدا کردن شغل ، مصاحبه و مذاکره بر سر حقوق
آموزش بهره وری بیشتر : با گامهای کوچک به هدف های بزرگ برسید
آموزش شناخت وظیفه و شغل مناسب تان
آموزش شروع مدیریت پروژه و ایجاد کردن قواعد اولیه
آموزش روشهای تست شده برای گرفتن تصمیم های پیچیده
آموزش استفاده از داستان سرایی برای بدست آوردن سهم بیشتری از بازار
راهنمای رهبران سازمانی برای تصمیم سازی استراتژی های کارایی تیم ها
آموزش مدیریت و رهبری کارمندانی که از خانه کار می کنند
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها