در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در نرم افزار مایا مجموعه امکانات و ابزارهایی تحت عنوان HumanIK Rigs وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید براحتی اسکلت حرکتی یا همان Rig کاراکترهای انسانی را بسازید ، بهتر کرده و یا ویرایش نمایید. مدرس دوره مطالب را به زبانی ساده و در حین کار بر روی پروژه های واقعی به شما عزیزان یاد میدهد.
عنوان اصلی : Maya: HumanIK Rigs
معرفی
خوش آمدی
با استفاده از فایل های تمرین
1. ایجاد و اندازه دکل
برنامه ریزی برای گردش کار HumanIK
ایجاد اسکلت
تنظیم اندازه و اجزا
ایجاد کنترل
انتخاب با استفاده از رابط HumanIK
2. متحرک سازی ریگ در مایا
کلیدهای کنترل
هدف گذاری مجدد انیمیشن بین شخصیت ها
پخت انیمیشن برای شخصیت های هدف
ایجاد کلیپ های انیمیشن در Trax Editor
ویرایش انیمیشن در Trax Editor
3. انتقال بین Maya و MotionBuilder
ارسال ریگ های کنترلی به MotionBuilder
به روز رسانی انیمیشن
نتیجه
مراحل بعدی
Maya: HumanIK Rigs
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.