در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با V-Ray Next یاد می گیرید.
عنوان اصلی : SketchUp: Rendering for Compositing in V-Ray Next
معرفی:
نسخه های نرم افزار مورد استفاده در دوره، قسمت 1
نسخه های نرم افزار مورد استفاده در دوره، قسمت 2
تنظیمات برگزیده SketchUp خود را تنظیم کنید
چند کلمه در مورد HDRI ها
1. رندر برای کامپوزیت:
چرا از یک گردش کار ترکیبی استفاده کنیم؟
مات ها، ماسک ها و کانال های آلفا
عناصر رندر توضیح داده شده است
تصمیم گیری در مورد خط لوله
عناصر رندر رابط کاربری و گردش کار
گزینه های خروجی
اهمیت عمق بیت در ترکیب بندی
2. کار با عناصر Beauty Pass:
اهداف فصل
نورپردازی
روشنایی جهانی
انعکاس و چشم انداز
انکسار و SSS
تنظیمات رندر نهایی
بازآفرینی پاس زیبایی
اضافه کردن برخی از ترفندها
3. شیرجه عمیق تر به عناصر رندر:
اهداف فصل
شناسه مواد، شی و رندر
اجسام و مواد چند مات
کریپتومات
بافت اضافی
استفاده از عنصر رندر مات در فتوشاپ
ZDepth
نرخ نمونه
نوایزر
نتیجه:
مراحل بعدی
SketchUp: Rendering for Compositing in V-Ray Next
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش کار با موتور رندر V-Ray Next در 3Ds Max
آموزش رندر در SketchUp بوسیله V-Ray Next
آموزش کار با نورها در V-Ray Next
آموزش استفاده از V-Ray 3.0 برای رندر در Blender
آموزش رندر در 3Ds Max بوسیله V-Ray Next
دوره یادگیری استفاده از V-Ray 5 در 3Ds Max
آموزش نورپردازی به کمک تکنیک های Global Illumination برای پروژه های معماری در Unreal Engine
آموزش کار با Mental Ray در 3Ds Max
آموزش جامع کار با Particle Flow ها در 3Ds Max 2013
آموزش کامل موتور رندر منتال ری در Maya