در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این مجموعه آموزش کار با سیستم ذرات نرم افزار تری دی مکس 2013 را یاد گرفته و مباحث آن را در پروژه های واقعی و همراه با مدرس دوره تجربه و تمرین خواهید کرد.
عنوان اصلی : Learning Particle Flow in 3ds Max 2013
معرفی
خوش آمدی
آنچه شما باید بدانید
با استفاده از فایل های تمرین
ساختار پروژه 3ds Max
1. مروری بر سیستم جریان ذرات
اپراتورها کلید هستند
استفاده از رویدادها
تست ها چگونه کار می کنند
ساختارشکنی یک جریان
نحوه استفاده از دفلکتورها
با استفاده از نیرو
ویژگی های منبع: انتشار انتشار
ویژگی های منبع: انتخاب و عرضه سیستم
تفکیک رابط کاربری مشاهده ذرات
2. اضافه کردن و ایجاد جریان
ایجاد و حذف یک جریان استاندارد
تفکیک جریان استاندارد
جریان از پیش تعیین شده: استفاده مجدد از جلوه های خودمان
جریان از پیش تعیین شده: با استفاده از تنظیمات از پیش تنظیم شده آلن مک کی
از ابتدا با Empty Flow شروع کنید
چرا جریان mParticle متفاوت است
3. به کار انداختن اپراتورها
اپراتور Birth Grid
اپراتور گروه تولد
عملگر Birth Texture
عملگرهای Transform
اپراتورهای سرعت
عملگرهای شکل
اپراتورهای خدمات شهری
عملگرهای mParticle
4. تست هایی که رویدادها را ایجاد می کنند
عصر ذرات
برخورد
سرعت
هدف را پیدا کنید
قفل/باند
5. ایجاد سیستم های باران، چکه، و اسپلش
ایجاد بارندگی
حرکت از طریق نیروها
افزودن تشخیص برخورد
ایجاد جدول اسپلش: قسمت اول
ایجاد جدول اسپلش: قسمت دوم
راه اندازی Sculpt splash
دویدن در سراسر سطح
نهایی کردن سیستم قطره ای
مشاهدات نهایی
نتیجه
بعدش چی؟
Learning Particle Flow in 3ds Max 2013
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Unreal Engine: قالب سازی برای پروژه های مصورسازی
آموزش کامل موتور رندر منتال ری در Maya
آموزش رندر در SketchUp بوسیله V-Ray Next
دوره یادگیری استفاده از V-Ray 5 در 3Ds Max
آموزش کار با Mental Ray در 3Ds Max
آموزش رندر و کامپوزیتینگ در 3Ds Max بوسیله V-Ray Next
استفاده از V-Ray 5 در نرم افزار 3Ds Max
آموزش رندر در SketchUp بوسیله V-Ray Next
آموزش رندر در Unreal Engine بوسیله V-Ray Next
آموزش حل مشکلات انتقال از 3Ds Max به Unreal Engine