جمع جزء: 417,000 تومان
- × 1 عدد: آموزش کدنویسی حلقه ها ، آرایه ها و Object ها در JavaScript - 139,000 تومان
- × 1 عدد: آموزش مبانی کدنویسی شی گرا در زبان PHP - 139,000 تومان
- × 1 عدد: آموزش قالب بندی مصورسازی با ggplot2 در زبان R - 139,000 تومان
در این کورس آموزشی یاد می گیرید که چطور فرهنگ شرکت تان را با تجربه های مشتریان خودتان تنظیم کنید. مدرس دوره مباحث را به زبانی ساده و در حین کار بر روی پروژه های واقعی به شما عزیزان یاد میدهد.
عنوان اصلی : Aligning Customer Experience with Company Culture
تجربه مشتری چیست؟
تجربه مشتری چیست و چگونه با فرهنگ شرکت من ادغام می شود؟
1. استراتژی های تجربه مشتری
ماموریت و ارزش های اصلی شرکت خود را شناسایی کنید
چگونه چشم انداز تجربه مشتری خود را بسازید
2. بهترین شیوه های تجربه مشتری
برآورده کردن انتظارات مشتری شما
آنچه کارکنان در تجربه مشتری به آن نیاز دارند
ارائه محصولات و خدمات از طریق تجربه مشتری شما
3. چارچوب تجربه مشتری
چگونه یک سفر تجربه مشتری برنده ایجاد کنیم
چگونه سفر کارمند خود را در تجربه مشتری ترسیم کنید
چگونه منابع مورد نیاز برای تجربه مشتری خود را انتخاب کنید
4. ارزیابی تجربه مشتری
آموزش تجربه مشتری
استفاده از بازخورد تجربه مشتری و تجزیه و تحلیل برای سنجش نتایج
استراتژی خود را مجدداً تنظیم و اصلاح کنید
نتیجه
مراحل بعدی
Aligning Customer Experience with Company Culture
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش استخدام متخصصان خدمات مشتریان
Aligning Customer Experience with Company Culture
آموزش مدیریت و مربیگری خدمات مشتریان در کسب و کارهای خرده فروشی
آنچه باید برای شروع برنامه یادگیری تان بدانید
آموزش خدمات مشتریان در این دنیای متغیر
آموزش ساخت یک دوره آموزشی
آموزش انجام خدمات مشتریان در وضعیت های بد اقتصادی
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها