وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

آموزش تقویت برنامه های بازاریابی برای بدست آوردن مشتری های جدید

سرفصل های دوره

در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چطور پلن های بازاریابی تان را تغییر داده و بروز کنید تا بتوانید به بیشترین مشتری دست پیدا کنید.

عنوان اصلی : Marketing Programs that Power Customer Acquisition

سرفصل ها :


معرفی
برنامه های بازاریابی توضیح داده شده است
1. برنامه های بازاریابی
چه نوع برنامه های بازاریابی برای کسب و کار شما بهترین است؟
برنامه بازاریابی شماره 1: وب سایت شما
برنامه بازاریابی شماره 2: SEO
برنامه بازاریابی شماره 3: تبلیغات آنلاین
برنامه بازاریابی شماره 4: تبلیغات چاپی
برنامه بازاریابی شماره 5: روابط مطبوعاتی
برنامه بازاریابی شماره 6: رسانه های اجتماعی
برنامه بازاریابی شماره 7: ایمیل
برنامه بازاریابی شماره 8: بازاریابی محتوا
برنامه بازاریابی شماره 9: نمایشگاه ها و رویدادها
برنامه بازاریابی شماره 10: بازاریابی حفظ
برنامه های بازاریابی اضافی

نمایش سرفصل های انگلیسی

Marketing Programs that Power Customer Acquisition

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: LY10069
حجم: 611 مگابایت
مدت زمان: 63 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 28 مهر 1398
آموزش تقویت برنامه های بازاریابی برای بدست آوردن مشتری های جدید
آموزش تقویت برنامه های بازاریابی برای بدست آوردن مشتری های جدید 1
آموزش تقویت برنامه های بازاریابی برای بدست آوردن مشتری های جدید 2
آموزش تقویت برنامه های بازاریابی برای بدست آوردن مشتری های جدید 3
آموزش تقویت برنامه های بازاریابی برای بدست آوردن مشتری های جدید 4
آموزش تقویت برنامه های بازاریابی برای بدست آوردن مشتری های جدید 5
آموزش تقویت برنامه های بازاریابی برای بدست آوردن مشتری های جدید 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید