در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی قدم به قدم تحلیل مشتری ها و استفاده حداکثری از آن ها را در شرکت / سازمان تان یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Customer Insights and Consumer Analytics for Organizations: Concepts
معرفی
به درون ذهن مشتری خود صعود کنید
بینش و تجزیه و تحلیل مشتری
1. بررسی اجمالی فرآیند
روند
استراتژی
طرح
پیاده سازی
اندازه گرفتن
حکومت
2. نتایج
بینش و درک
وفاداری
کانال های کم هزینه
ارتقای کارایی
3. زیرساخت
پردازش ابری
فراگیری ماشین
هوش تجاری
پردازش زبان طبیعی
4. مهارت ها
سطح اجرایی
حمایت از مصرف کننده
علم داده
استدلال تحلیلی
5. سیاست ها
حریم خصوصی داده ها
امنیت داده ها
اخلاق داده ها
نتیجه
مراحل بعدی
Customer Insights and Consumer Analytics for Organizations: Concepts
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.