در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با مدیریت روابط با مشتری یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Value Realization Best Practices for Customer Success Management
1. درک ارزش مشتری:
بررسی اجمالی
ارزش وعده داده شده و پیش بینی شده
تعیین ارزش تولید شده
ارزش همیشه یکسان نیست
سوال مشورتی
انتخاب شاخص های کلیدی عملکرد (KPI)
2. کمک به مشتری برای دستیابی و اندازه گیری ارزش:
مشکلات در تحقق ارزش
اندازه گیری پیشرفت
مراحل فرآیند مدیریت عملکرد
تعریف الزامات نتیجه و KPI
اگر ذینفعان نمی دانند یا نمی توانند توافق کنند که چه می خواهند
Value Realization Best Practices for Customer Success Management
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.