وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

آموزش بدست آوردن مشتری های از دست رفته بوسیله خدمات مشتریان

سرفصل های دوره

در این دوره آموزشی تکنیک هایی را یاد می گیرید که به شما کمک می کنند مشتری هایی را که از دست داده اید مجددا به دست آورید. 

عنوان اصلی : Customer Service: Winning Back a Lost Customer

سرفصل ها :


معرفی
خوش آمدی
1. بازگرداندن مشتریان بسیار مهم است
چرا بازگشت مشتری مهم است
چرا از دست دادن مشتری مدیریت نشده است
سه دلیل بزرگ برای سرمایه‌گذاری در بازگشت سرمایه
2. اصول بازگشت مشتری
نحوه خداحافظی مشتریان و تلاش‌های سریع برای بازگشت
پنج نوع مشتری از دست رفته
ارزش "دومین عمر" مشتری از دست رفته خود را اندازه گیری کنید
3. کمپین برنده خود را بسازید
چگونه از مشتری گمشده بخواهیم برگردد
نحوه اجرای کمپین مشتری گمشده
مطالعه موردی: کمپین برنده یک اپراتور تلفن همراه
نتیجه
بسته شدن

نمایش سرفصل های انگلیسی

Customer Service: Winning Back a Lost Customer

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: LY8468
حجم: 604 مگابایت
مدت زمان: 43 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1398
آموزش بدست آوردن مشتری های از دست رفته بوسیله خدمات مشتریان
آموزش بدست آوردن مشتری های از دست رفته بوسیله خدمات مشتریان 1
آموزش بدست آوردن مشتری های از دست رفته بوسیله خدمات مشتریان 2
آموزش بدست آوردن مشتری های از دست رفته بوسیله خدمات مشتریان 3
آموزش بدست آوردن مشتری های از دست رفته بوسیله خدمات مشتریان 4
آموزش بدست آوردن مشتری های از دست رفته بوسیله خدمات مشتریان 5
آموزش بدست آوردن مشتری های از دست رفته بوسیله خدمات مشتریان 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید