در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی قدم به قدم بافت یا همان تکستچر سازی برای مدل های سه بعدی بوسیله نرم افزار Substance Designer 2017 را بخوبی یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Substance Designer 2017 Essential Training
معرفی
خوش آمدی
آنچه شما باید بدانید
با استفاده از فایل های تمرین
1. به روز رسانی های 2017.1 تا 2.1
خوش آمدی
فایل های تمرین به روز شده
UI: رابط Baker
UI: منبع بازنشانی Baker
نمای دو بعدی: کاشی کاری را فعال و غیرفعال کنید
الگوها: سنگفرش قوسی
الگوها: مکعب 3 بعدی
الگوها: گرادیان خطی 3
الگوها: Shape Mapper
الگوها: دایره اسپلتر جدید
نمودار: کپی و چسباندن در نمودارها
الگوها: ستاره
الگوها: ژنراتور خراش
تنظیمات: هیستوگرام را انتخاب کنید
اثرات: سیل پر
اثرات: Flood Fill به Gradient
اثرات: سیل پر کردن به رنگ تصادفی
نمونه کاشی: ورودی چند تصویری
2. بررسی اجمالی مواد شروع سریع
استفاده از اشکال
استفاده از ورودی های سفارشی
مزایای گره چند سوئیچ
تبدیل گره های دو بعدی
پوشاندن پنل داخلی
ایجاد جزئیات لبه
پوشش لبه
نسل پرچ
ایجاد نقشه معمولی
ایجاد پراکنده
انسداد محیطی
3. راه اندازی طراح مواد
گفتگوی خوش آمدید
تنظیمات و تنظیمات مهم
بسته مواد چیست؟
نمودار مواد چیست؟
انتخاب الگوی نمودار صحیح
تنظیمات نمودار ما
تنظیم مش قبل از صادرات
وارد کردن مش ها و نقشه ها به Designer
پختن نقشه های مش خاص
4. UI و مکان های ابزار
طرح UI را تنظیم کنید
آیتم ها و گزینه های منو
بخش Explorer
کتابخانه چیست؟
بخش پارامترها
5. استفاده از Designers Graph View
پیمایش و استفاده از نمای نمودار
با استفاده از گزینه های دسترسی سریع نمودارها
تنظیم بازخورد اطلاعات نمودار
با استفاده از نوار ابزار Graph View
استفاده از اندازه پیش نمایش
6. نماهای سه بعدی و دو بعدی
با استفاده از نمای سه بعدی
منوی هندسه و مواد
چراغ ها و کنترل های دوربین
تنظیمات محیط و صحنه
گزینه های نمایش و رندر
پیمایش در نمای دو بعدی
نمایش دو بعدی کنترل های ضروری
7. استفاده از گره های اتمی
اضافه کردن گره های بیت مپ
بحث در مورد قدرت گره Blur
استفاده از گره های ترکیبی
استفاده از گره Curve
گره Warp
افزودن جزئیات با گره Slope Blur
استفاده از گره های شکل
ایجاد الگوها با گره Splatter
ایجاد نرمال
ترکیب نرمال ها
ایجاد نقشه ارتفاع
ایجاد رنگ با گره های گرادیان
اضافه کردن کثیفی رویه ای
با استفاده از ابزار متن
افزودن واقع گرایی با گره سطح آب
8. ایجاد پانورامای محیطی سفارشی
اضافه کردن گره شکل پانوراما
ترکیب اشکال با هم
9. مواد MDL
MDL چیست؟
ایجاد نمودار MDL
اصول اولیه شیدر MDL
نهایی کردن BSDF ناهمسانگرد
10. توابع و نقشه های FX
توابع چیست؟
اضافه کردن نقشه FX
ساخت نقشه FX، قسمت 1
ساختن نقشه FX، قسمت 2
نهایی کردن توابع
11. صادرات و استفاده از بسته مواد
افشای پارامترهای ماده
صادرات بیت مپ
انتشار یک ماده
وارد کردن یک ماده به UE4
اضافه کردن کارهای نهایی
نتیجه
مراحل بعدی
Substance Designer 2017 Essential Training
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
فیلم آموزش کامل Substance Designer
Unreal Engine: قالب سازی برای پروژه های مصورسازی
آموزش مصور سازی سینمایی در Unreal
آموزش شبیه سازی پارچه و لباس در Blender
آموزش استفاده از Unreal Engine در پروژه های معماری
فیلم یادگیری کامل Substance Designer 2020
آموزش شبیه سازی لباس و پارچه در 3Ds Max
آموزش طراحی ماتریال های NPR در نرم افزار Substance Designer
ساخت زمین یک بازی در Unreal Engine
تکنیک های مصورسازی معماری با Unreal Engine