در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چطور انیمیشن سازی لازم برای بازی ها را بویژه برای بازی های First Person در نرم افزار بلندر انجام دهید.
عنوان اصلی : Animating-1st-Person
فصل 1 - مقدمه ای بر ریگ ها:
1.1 - 10 نکته برای انیمیشن بازی اول شخص در بلندر
1.2 - پیوند ربات و تفنگ
فصل 2 - متحرک سازی اقدامات اصلی:
2.1 - متحرک سازی وضعیت بیکار روبات ها
2.2 - متحرک سازی انتقال سوئیچ سلاح
2.3 - متحرک سازی آتش تفنگ نیمه خودکار
2.4 - متحرک سازی آتش تفنگ کامل خودکار
فصل 3 - متحرک سازی بارگذاری مجدد تفنگ:
3.1 - مسدود کردن بارگذاری مجدد انیمیشن pt. 1
3.2 - مسدود کردن بارگذاری مجدد انیمیشن pt. 2
3.3 - Refining Reload Animation Pt. 1
3.4 - Refining Reload Animation Pt. 2
3.5 - Refining Reload Animation Pt. 3
فصل 4 - متحرک سازی اعمال باقی مانده:
4.1 - متحرک کردن چرخه اجرا
4.2 - متحرک سازی یک پرش
4.3 - متحرک سازی انتقال مناظر آهنین
4.4 - متحرک سازی تفنگ به اسنایپر تبدیل
4.5 - متحرک سازی تبدیل تک تیرانداز به تفنگ
فصل 5 - صادرات به Unity یا هر موتور بازی دیگری:
5.1 - پخت و صادرات انیمیشن های Rifle به Unity
5.2 - پخت و صادرات انیمیشن های روبات به یونیتی
Animating-1st-Person
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.