در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
همانطور که میدانید برای ساخت یک محصول دیجیتال عالی که مردم عاشق استفاده از آن شوند ، تحقیق UX لازم است. در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چطور تحقیق UX را با کمترین بودجه و در زمان کوتاه انجام دهید.
عنوان اصلی : UX Research: Going Guerrilla
UX Research: Going Guerrilla
تحقیق چریکی چیست؟
کی برو چریکی
گاهی اوقات شما نمی خواهید چریک شوید
روش های چریکی
انتخاب روش چریکی مناسب
گستره چریک سازی
دوستان من سختگیر باشید
تعیین اهداف چریکی
انتخاب منظره چریکی خود
نزدیک شدن به شرکت کنندگان
اجتناب از تله های میدانی چریکی
تحلیل چریکی
گزارش چریکی
آنجا را نگه دارید
UX Research: Going Guerrilla
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.