در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چطور از تفکر طراحی برای افزایش اهمیت مشتری ها و بهبود بیزینس تان با آن ها استفاده کنید.
عنوان اصلی : A Design Thinking Approach to Putting the Customer First
1. یک رویکرد تفکر طراحی برای اولویت دادن به مشتری
AG Lafley در پذیرش همدلی مشتری
تیم براون: از تفکر طراحی در همه جا استفاده کنید
سارا بلیکلی: یک نمونه اولیه برای راه حل منحصر به فرد خود ایجاد کنید
تاد یلین در یک مطالعه موردی در شکست موفق
مت دیکسون: نیازی را ایجاد کنید که مشتری شما نادیده گرفته شود
A Design Thinking Approach to Putting the Customer First
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش شناخت وظیفه و شغل مناسب تان
آموش روشهای ساخت یک تیم کاری عالی : اعتماد ، آزادی ، توان کاری و غیره
آموزش تکنیک های کمک زنان به هم برای رشد و موفقیت بیشتر در محیط کار
آموزش شناسایی و انتخاب Business Model مورد نظرتان
The Key to Good Communication: Your Audience
آموزش شناسایی و انتخاب Business Model مورد نظرتان
آموزش رهبری و مدیریت فروش های کلی
آموزش مدیریت و رهبری کارمندانی که از خانه کار می کنند
Be a Better Manager by Motivating Your Team
راهنمای رهبران سازمانی برای تصمیم سازی استراتژی های کارایی تیم ها
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها