در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
اگر شما در Designops کار می کنید، یکی از مهمترین بخش های کار شما این است که UX را تحریک کنید. با این حال، به ویژه در یک محیط استرس زا، مهمانی، آسان نیست. در این دوره، Dee Sadler به شما ابزارهایی را که شما نیاز دارید برای مدیریت انتظارات ذینفعان و ایجاد یک منطقه امن برای تیم خود به شما می دهد، همه در حالی که اطمینان حاصل کنید که ذینفعان شما می دانند چه تحویل آنها و چه زمانی بیشتر در مورد چگونگی کار بهتر با ذینفعان در یک روند توسعه سریع کسب و کار. کاوش استراتژی های مدیریت انتظارات، Evangelizing UX، آوردن ذینفعان به فرآیند UX و به دست آوردن توافق به عنوان یک تیم. دین به شما نشان می دهد که چگونه به نقشه برداری و مصاحبه با ذینفعان خود را به منظور بهتر درک آنچه که آنها نیاز دارند، آنچه آنها انتظار می رود، و آنچه شما می توانید انجام دهید برای ارائه.
عنوان اصلی : UX DesignOps: Managing Stakeholders
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مدیریت ذینفعان طراحی و تحویل
1. طراحی و کار با ذینفعان:
ذینفعان در فرآیندهای طراحی
ارائه به ذینفعان
2. مدیریت انتظارات:
Evangelizing تجربه کاربر
سهامداران به عنوان بخشی از فرآیند UX
گرفتن اجماع
تحقیقات UX و ذینفعان
3. اعلانات سهامداران:
نقشه برداری و مصاحبه با ذینفعان
تفکر طراحی و ذینفعان شما
4. نتیجه :
مراحل بعدی
UX DesignOps: Managing Stakeholders
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.