در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Samuel Cummings, a seasoned expert in data and customer service, explores how to use data to elevate customer interactions. This course helps you identify, collect, and utilize customer data effectively. Samuel teaches you how to analyze and apply data findings to your customer service needs. After this course, you'll be ready to empower your customer success with actionable, data-driven strategies.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Bystander Intervention for Today’s Workforce
Overcoming Imposter Syndrome as a New Executive
Surviving Burnout in Customer Service
Business Operations: Staying Organized While Under Pressure
Effectively Teaching Employees: The Basics of Adult Learning
HR Reps: Here’s How to Invest in Your Employees
Leveraging Authenticity in the Workplace
From pandas to Polars
Using Python for Automation
Python for Students
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها