در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
شروع یک پروژه جدید در غیر واقعی می تواند یک فرآیند ارعاب باشد. بسیاری از تنظیمات وجود دارد که باید فقط برای صحنه خود درست کار کنند تا به درستی کار کنند و به خوبی نگاه کنند.
اگر شما مجبور نیستید هر بار از خراش شروع نکنید؟ در این دوره، مربی Brian Bradley به شما نشان می دهد که چگونه برای ایجاد قالب های پروژه که گردش کار شما را بسیار قابل کنترل و شما را به ایجاد سریع تر. پس از توضیح مزایای راه اندازی قالب ها قبل از شروع پروژه های جدید، Brian دقیقا از طریق ایجاد یک قالب قوس Viz، از جمله مواد اصلی اصلی است که می توانید به سرعت و به آسانی از آن استفاده کنید. به علاوه، او جزئیات مراحل ایجاد یک محصول Viz را پوشش می دهد.
عنوان اصلی : Unreal Engine: Creating Templates for Visualization Projects
سرفصل های دوره :
توجه: این دوره توسط Brian Bradley ایجاد شده است. ما خوشحالیم که این آموزش را در کتابخانه ما برگزار کنیم.
مقدمه:
ایجاد قالب های پروژه
ایجاد یک پروژه خالی
1. ایجاد یک پروژه قالب قوس Viz:
ایجاد ساختارهای پوشه مفید
اضافه کردن نور خورشید و نور آسمان
ساخت حجم فرآیند پس از آن
کیفیت روشنایی کیفیت
قرار دادن دوربین های ایستا برای عکس ها
ساخت یک دوربین قابل پخش
راه اندازی یک زمین اساسی
ایجاد یک ماده اصلی اصلی: قسمت 1
ایجاد یک ماده اصلی اصلی: قسمت 2
ایجاد یک ماده اصلی اصلی: قسمت 3
سازمان پارامتر در UI غیر واقعی
2. ایجاد یک محصول محصول Viz قالب:
ایجاد یک قالب محصول
تنظیم یک سیستم نورپردازی سه نقطه
اضافه کردن دوربین های اضافی به صحنه
تنظیم تنظیمات دوربین شما
اضافه کردن یک دنباله برای انیمیشن ها
ایجاد یک مجموعه حجم نور با کیفیت بالا
نتیجه گیری:
مراحل بعدی
عنوان اصلی : Unreal Engine: Creating Templates for Visualization Projects
سرفصل های دوره :
توجه: این دوره توسط Brian Bradley ایجاد شده است. ما خوشحالیم که این آموزش را در کتابخانه ما برگزار کنیم.
مقدمه:
ایجاد قالب های پروژه
ایجاد یک پروژه خالی
1. ایجاد یک پروژه قالب قوس Viz:
ایجاد ساختارهای پوشه مفید
اضافه کردن نور خورشید و نور آسمان
ساخت حجم فرآیند پس از آن
کیفیت روشنایی کیفیت
قرار دادن دوربین های ایستا برای عکس ها
ساخت یک دوربین قابل پخش
راه اندازی یک زمین اساسی
ایجاد یک ماده اصلی اصلی: قسمت 1
ایجاد یک ماده اصلی اصلی: قسمت 2
ایجاد یک ماده اصلی اصلی: قسمت 3
سازمان پارامتر در UI غیر واقعی
2. ایجاد یک محصول محصول Viz قالب:
ایجاد یک قالب محصول
تنظیم یک سیستم نورپردازی سه نقطه
اضافه کردن دوربین های اضافی به صحنه
تنظیم تنظیمات دوربین شما
اضافه کردن یک دنباله برای انیمیشن ها
ایجاد یک مجموعه حجم نور با کیفیت بالا
نتیجه گیری:
مراحل بعدی
Unreal Engine: Creating Templates for Visualization Projects
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش کار با موتور رندر V-Ray Next در 3Ds Max
فیلم یادگیری کامل Substance Designer 2020
آموزش کار با Mental Ray در 3Ds Max
آموزش حل مشکلات انتقال از 3Ds Max به Unreal Engine
آموزش جامع کار با Particle Flow ها در 3Ds Max 2013
آموزش رندر در 3Ds Max بوسیله V-Ray Next
فیلم آموزش کامل Substance Designer
آموزش طراحی بافت و ماتریال فلز در Substance Designer
استفاده از V-Ray 5 در نرم افزار 3Ds Max
آموزش رندر و کامپوزیتینگ در 3Ds Max بوسیله V-Ray Next