در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
یک سری عملی که ما تمام طرح های مواد را انجام می دهیم
عنوان اصلی : Unreal 4 Material Shaders: All You Need to Get Started
سرفصل های دوره :
مقدمه:
معرفی
مواد UI و نظریه:
UI ویرایشگر مواد و گزینه ها
مواد PBR مواد PBR
توابع مادی
opaque:
مواد اولیه
مواد ماده
فلز انعطاف پذیر
گدازه
Vertex Blending رنگ
زاویه ای بر اساس ترکیب
سنگ های شناور (افست موقعیت جهانی)
SciFi Panel
Triplanar / World Textures
masked:
هولوگرام ساده
نامرئی (مخفی کردن چیزها)
Opacity Ducleded
شفاف:
شیشه ساده
آب (مات)
آب (شفاف)
ذرات ساده برای VFX
decals:
Decals Overview
توابع نور:
اصول عملکرد نور
Sunlight سایه های ابر
شیدر های انسانی:
بحث پوست (بدون عملی)
Unreal 4 Material Shaders: All You Need to Get Started
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.