وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها
1

The Ultimate Introduction to Arnold 6 and 7 for Cinema 4D

سرفصل های دوره

01. Introduction
  • 01. Introduction
  • 02. Where is Arnold in Cinema 4D
  • 03. General Workflow
  • 04. Setting Up ACES

  • 02. Sampling
  • 05. Sampling and Camera Samples
  • 06. Diffuse Samples
  • 07. Specular Samples
  • 08. Transmission Samples
  • 09. SSS Samples
  • 10. Diffuse Ray Depth
  • 11. Specular Ray Depth
  • 12. Transmission, Transparency, and Total Ray Depth

  • 03. Lighting
  • 13. Area Light - Quad
  • 14. Area Light - Point, Disc, Cylinder
  • 15. Mesh Light
  • 16. Spot Light
  • 17. Distant Light
  • 18. Photometric Light
  • 19. Light Filters
  • 20. Physical Sky
  • 21. Arnold Sky - Interior Lighting, Portal Light
  • 22. Arnold Sky - Image-Based Lighting
  • 23. Atmosphere Volume
  • 24. Fog
  • 25. Light Manager and Light Groups

  • 04. Shading
  • 26. Arnold Shader Network
  • 27. Standard Surface - Base
  • 28. Standard Surface - Specular
  • 29. Standard Surface - Transmission
  • 30. Standard Surface - Subsurface Scattering
  • 31. Standard Surface - Coat
  • 32. Standard Surface - Sheen
  • 33. Standard Surface - Thin Film
  • 34. Standard Surface - Emission
  • 35. Standard Surface - Geometry, Advanced, ID
  • 36. Bump, Normal Mapping, and Round Corners
  • 37. Subdivision and Displacement Mapping
  • 38. Standard Surface - How to Create Basic Shaders
  • 39. Standard Surface - Human Skin
  • 40. Standard Hair
  • 41. Car Paint Shader
  • 42. Toon Shader
  • 43. Layer and Mix
  • 44. Flat, Lambert, and Two-Sided
  • 45. Color Jitter
  • 46. Triplanar
  • 47. Ray Switch
  • 48. AO and Curvature
  • 49. Shadow Matte
  • 50. Substance Shader
  • 51. Utility Shader
  • 52. Clip Geo
  • 53. Color, Conversion, Math, and Shading State
  • 54. User Data Nodes
  • 55. Utility Nodes
  • 56. Texture Nodes and C4D Shaders
  • 57. Reading Mograph and Field Colors

  • 05. Camera
  • 58. Camera
  • 59. Depth of Field
  • 60. Motion Blur
  • 61. Camera Types

  • 06. Rendering
  • 62. IPR
  • 63. GPU Rendering
  • 64. ACES
  • 65. Arnold Driver and Render Output
  • 66. AOVs
  • 67. Custom AOVs, Global AOVs, Cryptomatte
  • 68. AOV Light Groups
  • 69. Compositing AOVs in Fusion
  • 70. Adaptive Sampling, Sample Clamping, and Filtering
  • 71. Texture Settings and TX Manager
  • 72. Advanced Settings
  • 73. System Settings
  • 74. OptiX Denoiser
  • 75. Arnold Denoiser
  • 76. Diagnostics

  • 07. Miscellaneous
  • 77. Scatter Object
  • 78. Parameters Tag
  • 79. Scene Export and Procedurals
  • 80. Particles and Splines
  • 81. Utilities Menu
  • 82. Arnold Volume

  • 08. New in Arnold 6.1 and 6.2 (Update 1)
  • 83. What are Imagers
  • 84. Imager - Light Mixer
  • 85. Imager - Arnold Denoiser
  • 86. Arnold Denoiser, Denoising AOVs
  • 87. Imagers - OptiX Denoiser
  • 88. Imagers - Color Correct, Exposure, and White Balance
  • 89. Imager - Tonemap
  • 90. Imager - Lens Effects
  • 91. Render Selected Objects
  • 92. Nested Dielectrics

  • 09. New in Arnold 7.0 (Update 2)
  • 93. ACES Updates
  • 94. Intel OIDN Denoiser
  • 95. Imagers - Color Curves
  • 96. LUT-based Tonemapping
  • 97. Arnold Shaders in C4D - Node Material

  • Course Files
  • 01. Introduction.zip
  • 02. Sampling.zip
  • 03. Lighting.zip
  • 04. Shading.zip
  • 05. Camera.zip
  • 06. Rendering.zip
  • 07. Miscellaneous.zip
  • 08. New in Arnold 6.1 and 6.2 (Update 1).zip
  • 09. New in Arnold 7.0 (Update 2).zip
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    افزودن به سبد خرید
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    شناسه: 9334
    حجم: 12329 مگابایت
    مدت زمان: 747 دقیقه
    تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید