وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

The Science of Sales

سرفصل های دوره

Trust lies at the foundation of all sales. In this course, former Genentech senior leader and Braintrust founder Jeff Bloomfield taps the world of neuroscience to explain the science of trust and help you determine your own trustworthiness as a salesperson. He reveals the parts of the brain that are triggered in the buying process, and provides a customer-engagement model that presents solutions in such a way that customers will close the sale themselves . . . every time. Gain a deeper appreciation of the human brain and a new way of communicating with your customer.


01 - Introduction
  • 01 - Add science to your selling strategy

  • 02 - 1. The Science of Trust
  • 01 - Transactional vs. relational selling
  • 02 - The trust continuum
  • 03 - The trust matrix
  • 04 - The brain chemistry of trust
  • 05 - The trust disconnectors

  • 03 - 2. The Secrets of The Buying Brain
  • 01 - The three-layered brain
  • 02 - The five neuro-elements

  • 04 - 3. The Ultimate Customer Engagement Model
  • 01 - Create a connection The my why story
  • 02 - Consultative qualifying The four Is
  • 03 - Establishing credibility The company story
  • 04 - Solving the problem
  • 05 - Handling any objection
  • 06 - Trusted advisors dont close

  • 05 - Conclusion
  • 01 - Next steps
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    مدرس:
    شناسه: 15658
    حجم: 405 مگابایت
    مدت زمان: 57 دقیقه
    تاریخ انتشار: 12 تیر 1402
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید