در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Communication is a complex art. Listening, making oneself understood, and persuasion are all elements of what it means to communicate effectively. Great communicators must master these skills and apply them strategically, depending on what they’re trying to achieve in a given context. You might use the art of narrative storytelling to get your team excited about a project. In a negotiation, you might deliberately signal a willingness to walk away in order to prompt the other side to action. Or if your goal is to understand the ideas and intentions of a new colleague, you might ask a series of sincere, open-ended questions. This course is designed to prepare you for all of these situations and more, offering tips, strategies, and broad observations from professional communicators in many different roles—from an award-winning actor, to an FBI hostage negotiator, to an astronaut on the International Space Station. Note: Some videos assume a group of learners is available for team activities and discussions. Please use what’s useful and feel free to adapt the lessons to your particular circumstances. This course includes videos from: Alan Alda, Emmy-winning actor, writer, and director Nancy Duarte, communication expert Jeffrey Wright, Tony-winning actor from Angels in America Chris Voss, lead negotiator for the Federal Bureau of Investigation Colonel Chris Hadfield, Canadian astronaut Note: This course was produced by Big Think. We are pleased to host this content in our library.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش روشهای خلاقانه حل مشکلات
آموزش پروسه های رهبری اجرایی اثر گذار
دوره یادگیری استراتژی و متدهای بازاریابی
آموزش مالکیت و مسئولیت پذیری در تیم های خلاق ( گرافیک ، انیمیشن سازی ، فیلم سازی و غیره )
آموزش شناسایی و انتخاب Business Model مورد نظرتان
آموزش شناخت وظیفه و شغل مناسب تان
مهارت ها و ابزارها لازم مدیران برای مدیریت تغییرات
آموزش ساخت جعبه ابزاری برای دریافت و ارسال فیدبک مشتریان
آموزش استفاده از داستان سرایی برای بدست آوردن سهم بیشتری از بازار
آموزش ایجاد کردن گروهی از افراد برند شده برای شروع و به پایان بردن یک بیزینس