در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
از نظر شخصیت چهره در نقاش ماده ، یاد می گیرید که چگونه یک شخصیت شخصیت را از ابتدا در نقاش ماده بافت کنید! گردش کار کامل را از اولین سکته مغزی برس تا ترفندهای نهایی سایه بان پوست بیاموزید. در پایان این دوره ، شما می توانید با استفاده از تکنیک های ساده و قدرتمند ، شخصیت های خود را بافت دهید. این امکان را به ما می دهد تا در مورد مباحثی مانند کانتورینگ صورت ، آرایش ، جزئیات خرد ، شخصیت شخصیت و نحوه حل چالش های بافت مشترک که در کار خود با آنها روبرو خواهید شد صحبت کنیم. اگر می توانید چهره را بافت کنید ، می توانید هر چیزی را بافت کنید! بافت به سطح بعدی! ما توصیه می کنیم که به جای اینکه از ویژگی های A-Z استفاده کنیم ، می دانید که چگونه از هر دو ماده نقاش و مایا استفاده کنید ، زیرا ما روی گردش کار و سایه های سایه بان تمرکز می کنیم. اگر علاقه مند به یادگیری ماده نقاش یا مایا هستید ، ما دوره های مقدماتی خود را به شدت توصیه می کنیم:
- مقدمه ای برای مایا
- مقدمه ای برای نقاش ماده
عنوان اصلی : Character Face Texturing in Substance Painter
سرفصل های دوره :
01 گردش کار توضیح داده شده است
مدل سازی 02 بافت است
03 Prep Mesh
04 ماسک های هوشمند
05 طرح ریزی منافذ
06 منافذ کاشی
07 جابجایی شاخ
08 رفع منافذ
09 تعادل جابجایی
10 پایه رنگی
11 پایه شاخ
12 پایه زبری
13 شکستن رنگ
14 پایه استخوان
15 تنظیم صحنه مایا
16 سایه پوست
17 نقشه مقدار SSS
18 به روزرسانی نقشه
19 کیت چشم
Character Face Texturing in Substance Painter
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
مدل سازی و حجاری فرانکشتاین در نرم افزار ZBrush
مقدمه ای بر 3ds max
ساخت تکستچرهای پوست در Substance Painter
مجسمه سازی ( حجاری ) صورت یک کاراکتر در ZBrush
آموزش ساخت محیط های علمی تخیلی برای بازی ها به کمک Blender
مدل سازی و حجاری کاراکتر تانوس در نرم افزار ZBrush
حجاری ( مجسمه سازی ) کاراکترها در ZBrush
کورس مدل سازی در نرم افزار Maya
رفتن به Blender ویژه هنرمندان با تجربه
مجسمه سازی ( حجاری ) مفهومی برای فیلم و بازی