وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Social Selling with LinkedIn

سرفصل های دوره

Technology like LinkedIn has fundamentally changed the way people communicate, and the way they buy and sell. Learn how to use LinkedIn to get in touch with your buyers and start relationships you can use to build trust and accelerate sales. B2B marketing expert Gabe Villamizar explains how to use LinkedIn for social selling. First, he discusses the importance of being selective with keywords, images, and messaging to ensure you have a buyer-centric LinkedIn profile. Next, he shows you how to use LinkedIn to research and find buyers in your target market. Then he explains how and when to take the conversation offline, and how to measure the success of your social selling efforts on LinkedIn using key metrics.


01 - Introduction
  • 01 - Social selling with LinkedIn

  • 02 - 1. Selling with LinkedIn
  • 01 - Why your online personal brand matters
  • 02 - How to create a buyer-centric LinkedIn profile

  • 03 - 2. Researching and Listening on LinkedIn
  • 01 - Selecting your accounts and buyers
  • 02 - Listening to your accounts and buyers

  • 04 - 3. Building Relationships wtih Decision Makers
  • 01 - How to become visible and stay relevant
  • 02 - Engaging with your buyers and decision makers

  • 05 - 4. Making Social Selling a Success
  • 01 - Taking online conversations offline
  • 02 - How to measure social selling success

  • 06 - Conclusion
  • 01 - Social selling with LinkedIn
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    مدرس:
    شناسه: 24133
    حجم: 53 مگابایت
    مدت زمان: 29 دقیقه
    تاریخ انتشار: 12 آذر 1402
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید