در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Social media marketing is a worthwhile investment and a useful business tool, but how can you make it work for you? In this course, marketing consultant Brian Honigman guides you through what you need to know. Learn how to develop a plan to guide your social media activities. Find out how to use reporting to better direct future social media activities and demonstrate your results to stakeholders. Explore the value of crafting personas, choosing the right social networks, and publishing engaging social content. Discover ways social media can help you interact with customers. Go over how to foster social media partnerships and set up successful creator campaigns. Plus, learn how to experiment with social media to stand out consistently.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش مجتمع سازی و مدیریت مرکزی بازاریابی محتوا
آموزش ساخت تقویم محتوا Editorial Calendar
روند بازاریابی رسانه های اجتماعی
آموزش نکات مصاحبه شغلی مدیران بازاریابی
آموزش ساخت یک تقویم ویراستاری
Content Marketing Foundations
آموزش نکات و ترفندهای مصاحبه شغل مدیریت بازاریابی
آموزش مبانی بازاریابی با محتوا یا همان کانتنت مارکتینگ
آموزش بازاریابی در توئیتر : سازمان دهی چت ها