وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Small Talk for Non-Native English Speakers

سرفصل های دوره

In business, small talk can have a significant impact. Casual and seemingly unimportant conversations can open doors to friendships, better working relationships, and even new career opportunities. In this course, Liesje Sandler, an English coach at Speexx, teaches how to engage in small talk effectively and successfully. Get tips on how to break the ice and advice on how to start, keep, and end conversations.

This course is part of a Business English for Non-Native Speakers series aimed at anyone with a basic knowledge of English who wants to improve their business English skills.


01 - Introduction
  • 01 - Small talk, big impact

  • 02 - 1. Small Talk Foundations
  • 02 - The importance of small talk in business
  • 03 - Appropriate topics
  • 04 - Taboo topics

  • 03 - 2. Dealing with the Language Barrier
  • 05 - Acknowledging language differences
  • 06 - Addressing mistakes
  • 07 - Tips and tricks

  • 04 - 3. Starting Small Talk
  • 08 - Breaking the ice
  • 09 - Introducing yourself and others

  • 05 - 4. Keeping the Conversation Going
  • 10 - Asking questions
  • 11 - Active listening
  • 12 - Adapting and managing the conversation
  • 13 - Engaging in the conversation

  • 06 - 5. Ending Small Talk
  • 14 - Interpreting visual cues and body language
  • 15 - Ending a conversation

  • 07 - Conclusion
  • 16 - Small Talk An important skill to master
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    مدرس:
    شناسه: 8465
    حجم: 1071 مگابایت
    مدت زمان: 56 دقیقه
    تاریخ انتشار: 9 فروردین 1402
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید