در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Millions of people who used to work in offices now work from home, and with this change in workplace dynamics comes a whole new set of concerns and logistical challenges. Instead of worrying about commutes, business travel, or booking conference rooms, workers and organizations now need to find new and effective ways to connect for conferences, all-staff meetings, and other events that used to take place face-to-face. In this course, Gini von Courter shows how to use Microsoft Teams live events like town halls and webinars to help meet these challenges by providing live video streaming for meetings with up to 10,000 participants. Gini shows how to keep things running smoothly before, during, and after a meeting. She covers key topics like choosing the appropriate meeting template, scheduling live events and assigning roles, creating a registration form for a webinar, inviting participants, starting the live stream, hosting post-event conversations, and managing event recordings and reports.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Outlook: Tips and Tricks
Outlook: Time Management with Calendar and Tasks
مبانی کار با Microsoft Power Platform
فیلم یادگیری کامل Power BI Desktop
آموزش استفاده از Dataverse در Microsoft Power Apps
آموزش مدیریت ایمل ها در Outlook 2013
آموزش مدیریت تعامل با مشتری ها در Microsoft Dynamics 365
فیلم یادگیری کامل Outlook Web App (OWA)
فیلم کامل یادگیری Yammer
دوره یادگیری کامل Box
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها