در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Millions of people who used to work in offices now work from home, and with this change in workplace dynamics comes a whole new set of concerns and logistical challenges. Instead of worrying about commutes, business travel, or booking conference rooms, workers and organizations now need to find new and effective ways to connect for conferences, all-staff meetings, and other events that used to take place face-to-face. In this course, Gini von Courter shows how to use Microsoft Teams live events like town halls and webinars to help meet these challenges by providing live video streaming for meetings with up to 10,000 participants. Gini shows how to keep things running smoothly before, during, and after a meeting. She covers key topics like choosing the appropriate meeting template, scheduling live events and assigning roles, creating a registration form for a webinar, inviting participants, starting the live stream, hosting post-event conversations, and managing event recordings and reports.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش نکات و ترفندهای Outlook 2016
یادگیری نرم افزار Outlook تحت وب
آموزش پیشرفته استایل ها در Word 2013
Outlook: Time Management with Calendar and Tasks
آموزش مدیریت زمان با تقویم و وظایف در Outlook for Mac 2016
آموزش مبانی Microsoft Power Platform
آموزش کامل و صفر تا صد Power BI
Microsoft Teams: Successful Meetings, Webinars and Events
دوره استفاده پیشرفته از Mail Merge در Word
یادگیری سریع ارائه و اسلاید سازی با Sway