در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
A system is perfectly designed to guarantee the same outcomes, regardless if they’re good or bad. But in situations where the same problems recur, it’s often due to the system failing to prevent problems or protect itself and its customers from defects or poor service.
This course provides an introduction to using the Prevent, Protect, and Predict methodology to prevent poor outcomes, protect the customer if rejects are produced, and determine the systemic root causes that contribute to negative outcomes. Explore the basics of 3x5 Why analysis, which can help to identify cause-and-effect relationships and avoid repeating the same problems. Along the way, instructor Sam Yankelevitch provides opportunities for learners to practice finding systemic root causes with real-world case study examples.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش برگزاری جلسات مرور درس
آموزش حل مشکلات به طور مداوم با استراتژی های A3
نقشه ای برای تبدیل شدن به یک تیم با کارایی بالا
اتصال سیلوها با استفاده از تفکر A3
Using Lean to Connect Silos
کورس یادگیری درسهای مدیریت پروژه
Project Management: International Projects
آموزش نکات و ترفندهای مدیریت پروژه های پیچیده