در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
این شانس شما برای رسیدن به صنعت سرگرم کننده ترین است: انیمیشن 3D.
یادگیری AZ است که شما باید قادر به ایجاد تسهیلات و انیمیشن های شخصیتی شگفت انگیز 3D با محبوب ترین و قدرتمند ترین برنامه هنری 3D، "Autodesk" مایا "
مبتدی به دنیای تقلب 3D و انیمیشن 3D؟ بدون مشکل! ما شروع به فوق العاده ساده می کنیم، بنابراین شما با تجربه کم یا بدون تجربه خوب خواهید بود.
در این دوره ما از AZ، از مبانی به موضوعات پیشرفته تر از تقلب 3D و نحوه ایجاد تنظیمات شخصیتی آماده برای انیمیشن 3D می رویم. < BR /> بهترین بخش؟
این دوره مبتنی بر پروژه است، بنابراین شما مهارت های جدید خود را بلافاصله به مدل های واقعی 3D اعمال می کنید. تمام فایل های پروژه شامل، و همچنین منابع و منابع اضافی - شما هرگز گیر نمی شود!
در بالای آن، ما قصد داریم از آن لذت ببریم و هر ویدئو را به شیوه ای مثبت ترک کنیم ما آماده برای هر مایا یا زندگی به ما می آید!
عنوان اصلی : Character Rigging for Beginners in Maya
سرفصل های دوره :
1. مقدمه
2. 01 چیه؟
3. 02 آشنایی با رابط مایا
4. 03 تهیه مدل خود را برای تقلب
5. 04 مفاصل پایه
6. 05 محلی در مقابل جهان جهت مفاصل
7. 06 ایجاد مفاصل پا
8. 07 تغییر نام و سازماندهی صحنه ما
9. 08 تفاوت بین سیستم های FK و IK
10. 09 اضافه کردن سیستم IK به پا شخصیت ما
11. 10 مفاصل آینه
12. 11 ایجاد مفاصل لگن
13. 12 ایجاد مفاصل گردن و سر
14. 13 اضافه کردن استخوان لگن
15. 14 ایجاد مفاصل بازو
16. 15 اضافه کردن استخوان کلاویکل
17. 16 ایجاد اتصالات دست و انگشت
18. 17 استفاده از سیستم IK به بازو و آینه در سراسر
19. 18 کاراکتر 3D ما
20. 19 چیز برای نگهداری در هنگام پوست
21. 20 جابجایی مفاصل پس از پوشیدن
22. 21 کار با ابزار وزن چکش
23. 22 معرفی ویرایشگر اجزاء
24 23 اصلاح پوست پالایش پوست با استفاده از ابزار وزن رنگ پوست (PART1)
25. 24 اصلاح پوست پالایش پوست با استفاده از ابزار وزن رنگ رنگ (PART2)
26. 25 پالایش پوست تغییر شکل با استفاده از ابزار وزن رنگ (PART3)
27. 26 وزوز پوست Mirroing
28. 27 ساخت کنترل انیمیشن جهانی
29. 28 ساخت کنترل لگن
30. 29 کنترل پشتی
31. 30 ساخت یک کنترل قفسه سینه
32. 31 ساخت یک مرکز کنترل گرانش
33. 32 ایجاد یک مخزن از اشکال کنترل
34. 33 سر و صدا سر
35. 34 ایجاد کنترل انیمیشن برای گردن
36. 35 تقلب Clavics
37. 36 تنظیم کنترل آرنج
38. 37 تنظیم کنترل های مچ دست
39. 38 کار با ویژگی های سفارشی
40. 39 انگشتان دست
41. 40 ساخت کنترل زانو
42. 41 ایجاد کنترل های پا
43. 42 اضافه کردن کنترل های پا
44. 43 سازماندهی صحنه ما
45. 44 تمیز کردن دستگاه
46. 45 بیشتر در مورد ویژگی های انجماد یخ
47. نتیجه گیری و تخصیص
Character Rigging for Beginners in Maya
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Graphic Design Best Practices
آموزش Rigging کاراکترها در 3Ds Max
مدل سازی سه بعدی را از ابتدا در Blender بیاموزید
آموزش ساخت اسکلت حرکتی ( Rigging ) برای کاراکترهای انیمیشن
Blender 101: A Beginner’s Guide to 3D Modeling in Blender 3D
ریگینگ کاراکترها در 3Ds Max : راهنمای تازه کاران
با استفاده از صفحات Facebook ، تجارت خود را پر فروش کنید
راهنمای Rigging صورت کاراکترهای سه بعدی 3Ds Max
SQL 101: A Beginner’s Guide to Structured Query Language
کورس ریگینگ ( Rigging ) در 3Ds Max