در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
سلام! برخی از توصیه های سازماندهی کار، من شما را از طریق فرآیند مجسمه سازی عبارات لازم به شما می دهم. من به شما نشان خواهم داد که چگونه از منابع استفاده می کنم و برخی نکات و ترفندها را در شکل گیری چهره، مدیریت کشش ها و پیچیدگی های مهم بسته بندی می کنم.
در فرآیند مجسمه سازی من از zbrush استفاده خواهم کرد، اما بعد از تعدادی از تنظیمات کاری جزئی شما می توانید بدون یک مشکل، آن را در مخلوط کن مخلوط کنید (من نشان می دهم که چگونه چهره واقعی را فقط در مخلوط کنه در "ایجاد چهره واقعی چهره در مخلوط کن" قرار دهید.
پس از آن، ما تمام عبارات را در zbrush مجسمه می کنیم و آنها را به اجرا در می آوریم چهره چهره. تغییر شکل صورت از طریق کلیدهای شکل توسط استخوان ها ساخته می شود. علاوه بر این، ما از اطلاعات دقیق تر شده در Zbrush برای ایجاد سیستم چروک پویا در Eevee استفاده خواهیم کرد.
پس از آن من LL به شما نشان می دهد که چگونه راه کار انیمیشن خود را راحت تر، با ایجاد سیستم های عروسی خود را برای یک فرآیند انیمیشن بصری بصری تر.
در پایان، من به شما ارائه می دهم، چگونه می توانم دستگاه خود را برای صادرات به موتور غیر واقعی آماده کنم . و نحوه تنظیم سیستم چروک پویا در آن نیز.
عنوان اصلی : Face Rigging in Blender Tutorial
سرفصل های دوره :
01. مقدمه
02. exp لبخند و غمگین
03. exp تحقیر و عصبانی
04. exp انزجار و تعجب
05. کلیدهای شکل اضافی
06. کلیدهای شکل اضافی
07. کلیدهای شکل اضافی
08. کلیدهای شکل اضافی
09. جعل استخوان پایه
10. وارد کردن کلید های شکل - قسمت 1
11. وارد کردن کلید های شکل - قسمت 2
12. کلیدهای شکل اصلاح
13. استخوان ها و رانندگان راه اندازی
14. تنظیم کنترل کننده های بصری
15. آماده سازی نقشه چین و چروک
16. سیستم چروک پویا Eevee
17. چشم ها را شکل می دهد و موهای صورت
18. سیستم Puppeteering صورت چهره
19. آماده سازی دستگاه برای صادرات
20. سیستم چین و چروک غیر واقعی
Face Rigging in Blender Tutorial
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.