در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
راهنمای گام به گام برای رتوپولوژی مجسمه شخصیت zbrush شما در Topogun و Maya
عنوان اصلی : Game Character Retopology in Topogun & Maya for Beginners
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مقدمه
تهیه مدل پلی بالا برای توپوگون:
تجزیه و صادرات
صورت و بدن را retopo:
با استفاده از ابزار Extrude
با استفاده از ابزار ادغام و تقارن صفر
با استفاده از انتخاب نرم
با استفاده از ابزار قرعه کشی
با استفاده از ابزار ایجاد Symetry
با استفاده از ابزار جارو و لوفت
استفاده از ابزار لوله
تکمیل رتوپو دست
پیراهن و شلوار:
پیراهن
تکمیل رتوپو پیراهن
استفاده از گروه برای مدیریت مش شما
ساخت شلوار کمرنگ
تکمیل شلوار کم پلی
نهایی کردن پیراهن و شلوار جین
retopo کفش:
retopo کفش
تکمیل کفش پایین کفش
توری توری کفش
گره توری کفش کم رنگ
retopo کلاه و مشخصات:
ساخت کلاه کم رنگ
بند بند ناف
Lowpoly Spec
retopo مو و قفل:
ایجاد موهای کم رنگ
توده موهای کم رنگ
تکمیل موهای زائد
باند مو با استفاده از Zbrush
LOWPOLY LOWPOLY با استفاده از Master Decimation
پاکسازی و راه اندازی نهایی در مایا:
تنظیم اشیاء کم رنگ در مایا
بهینه سازی چند ضلعی ها
پاکسازی و نتیجه گیری نهایی
نتیجه گیری:
سخنرانی پاداش - بعدی چیست؟
Game Character Retopology in Topogun & Maya for Beginners
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.