در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
پایتون با یکپارچهسازی با سیستمعامل ملاقات می کند!
عنوان اصلی : Pyxel - a retro game engine for Python
سرفصل های دوره :
مقدمه:
سلام جهان
کلاس سلام جهان مبتنی بر کلاس
نمونه هایی را نصب کنید
حرکت در اطراف
اضافه کردن اشیاء
اضافه کردن موسیقی
Pyxel - a retro game engine for Python
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Zig Programming Language
OneDev and Ansible Mastery
برنامه نویسی وب نامتقارن بوسیله فریم ورک Sanic زبان پایتون
مقدمه ای بر کدنویسی به زبان Go
Zabbix Monitoring Mastery
توسعه پاپت اوپن سورس بوسیله Foreman
Python – Fire – Crash course
کار با فریم ورک Fabric زبان پایتون و برنامه نویسی Ansible با آن
تبدیل شدن به PCEP (برنامه نویس سطح 1 پایتون)
Cherrypy – یک چارچوب وب مینیمالیستی برای پایتون