وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Pyro III – Large Explosion

سرفصل های دوره

1-Intro, Reference, Missile Simulations, Pros & Cons
  • 01-Introduction
  • 02-Examining Reference
  • 03-Examining Reference Pt 2
  • 04-Project Outline and Prep Work
  • 05-Scene Prep Work
  • 06-Missile Simulation Pt 1
  • 07-Missile Simulation Pt 2
  • 08-Start Frame Solver
  • 09-Solver Pros & Cons Pt 1
  • 10-Solver Pros & Cons Pt 2

  • 2-Ground Density Simulation
  • 01-Ground Sourcing
  • 02-Density Particles
  • 03-Density Source Rasterization
  • 04-Density Source Particle Velocity
  • 05-Density Source Solve
  • 06-Volume Collisions Source Refinement

  • 03-Combustion
  • 01-Examining Reference Combustion
  • 02-Building Combustion Source
  • 03-Rasterizing Combustion Source
  • 04-Simulating Combustion
  • 05-Combustion Velocity
  • 06-Velocity Limitations
  • 07-Prepping The Sparse Solver
  • 08-Improving Impact
  • 09-Generating Swirl Velocity
  • 10-CFL Condition & Substeps
  • 11-Hacking The Pyro Solver
  • 12-Breaking Up Primary Shapes

  • 04-Vorticles & Microsolvers
  • 01-Vorticle Strategies
  • 02-Interior Vorticles Strategies
  • 03-Interior Vorticle Settings
  • 04-Exterior Vorticle Strategies
  • 05-Exterior Vorticle Settings
  • 06-Custom Wind Microsolvers
  • 07-Applying Disturbance

  • 05-Spikey Pyro
  • 01-Spikes-n-Shrooms
  • 02-Trailing A Path
  • 03-Spikes N Particles
  • 04-Spikey Animation Part I
  • 05-Spikey Animation Part II

  • 06-Shockwaves and Debris
  • 01-Shockwaves Part I
  • 02-Shockwaves Part II
  • 03-Debris Part I
  • 04-Debris Part II
  • 05-Falling Debris

  • 07-Rest Fields and Rendering Tips
  • 01-Comparing Render Engines
  • 02-Rendering Hacks Part I
  • 03-Understanding Rest Fields Part I
  • 04-Understanding Rest Fields Part II
  • 05-How to Create Rest Fields in DOPs
  • 06-Optimizing Cached Fields
  • 07-Applying the Rest Noise
  • 08-Scattering And Sharpening

  • 08-Rendering With Redshift and Karma
  • 01-Shading with Redshift
  • 02-Getting Started with Karma
  • 03-Integrating ACES
  • 04-Shading with Karma Part I
  • 05-Shading with Karma Part II
  • 06-Improving Combustion Shading
  • 07-Lighting for Pyro Part I
  • 08-Lighting for Pyro Part II
  • 09-Lighting for Pyro Part III
  • 10-Shading for XPU
  • 11-XPU Problems and Karma Settings
  • 12-Optimizing Karma

  • 09-Compositing
  • 01-Compositing Explosions Part I
  • 02-Compositing Explosions Part II

  • 10-Adressing Notes and Improvements
  • 01-Analyzing Reference and Final Improvements
  • 02-Addressing Nodes and Organization
  • 03-Troubleshooting Debris
  • 04-Debris, Motion Blur, and Sourcing Color
  • 05-Shading Color Fields with Karma
  • 06-Camera Shake and Camera Motion Blur
  • 07-Rendering Ground Shadows
  • 08-Addressing Multiple Explosions
  • 09-Final Render & Concluding Thoughts
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    افزودن به سبد خرید
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    شناسه: 12471
    حجم: 5904 مگابایت
    مدت زمان: 782 دقیقه
    تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید