وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Pyro III – Large Explosion

سرفصل های دوره

1-Intro, Reference, Missile Simulations, Pros & Cons
  • 01-Introduction
  • 02-Examining Reference
  • 03-Examining Reference Pt 2
  • 04-Project Outline and Prep Work
  • 05-Scene Prep Work
  • 06-Missile Simulation Pt 1
  • 07-Missile Simulation Pt 2
  • 08-Start Frame Solver
  • 09-Solver Pros & Cons Pt 1
  • 10-Solver Pros & Cons Pt 2

  • 2-Ground Density Simulation
  • 01-Ground Sourcing
  • 02-Density Particles
  • 03-Density Source Rasterization
  • 04-Density Source Particle Velocity
  • 05-Density Source Solve
  • 06-Volume Collisions Source Refinement

  • 03-Combustion
  • 01-Examining Reference Combustion
  • 02-Building Combustion Source
  • 03-Rasterizing Combustion Source
  • 04-Simulating Combustion
  • 05-Combustion Velocity
  • 06-Velocity Limitations
  • 07-Prepping The Sparse Solver
  • 08-Improving Impact
  • 09-Generating Swirl Velocity
  • 10-CFL Condition & Substeps
  • 11-Hacking The Pyro Solver
  • 12-Breaking Up Primary Shapes

  • 04-Vorticles & Microsolvers
  • 01-Vorticle Strategies
  • 02-Interior Vorticles Strategies
  • 03-Interior Vorticle Settings
  • 04-Exterior Vorticle Strategies
  • 05-Exterior Vorticle Settings
  • 06-Custom Wind Microsolvers
  • 07-Applying Disturbance

  • 05-Spikey Pyro
  • 01-Spikes-n-Shrooms
  • 02-Trailing A Path
  • 03-Spikes N Particles
  • 04-Spikey Animation Part I
  • 05-Spikey Animation Part II

  • 06-Shockwaves and Debris
  • 01-Shockwaves Part I
  • 02-Shockwaves Part II
  • 03-Debris Part I
  • 04-Debris Part II
  • 05-Falling Debris

  • 07-Rest Fields and Rendering Tips
  • 01-Comparing Render Engines
  • 02-Rendering Hacks Part I
  • 03-Understanding Rest Fields Part I
  • 04-Understanding Rest Fields Part II
  • 05-How to Create Rest Fields in DOPs
  • 06-Optimizing Cached Fields
  • 07-Applying the Rest Noise
  • 08-Scattering And Sharpening

  • 08-Rendering With Redshift and Karma
  • 01-Shading with Redshift
  • 02-Getting Started with Karma
  • 03-Integrating ACES
  • 04-Shading with Karma Part I
  • 05-Shading with Karma Part II
  • 06-Improving Combustion Shading
  • 07-Lighting for Pyro Part I
  • 08-Lighting for Pyro Part II
  • 09-Lighting for Pyro Part III
  • 10-Shading for XPU
  • 11-XPU Problems and Karma Settings
  • 12-Optimizing Karma

  • 09-Compositing
  • 01-Compositing Explosions Part I
  • 02-Compositing Explosions Part II

  • 10-Adressing Notes and Improvements
  • 01-Analyzing Reference and Final Improvements
  • 02-Addressing Nodes and Organization
  • 03-Troubleshooting Debris
  • 04-Debris, Motion Blur, and Sourcing Color
  • 05-Shading Color Fields with Karma
  • 06-Camera Shake and Camera Motion Blur
  • 07-Rendering Ground Shadows
  • 08-Addressing Multiple Explosions
  • 09-Final Render & Concluding Thoughts
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    شناسه: 12471
    حجم: 5904 مگابایت
    مدت زمان: 782 دقیقه
    تاریخ انتشار: 20 خرداد 1402
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید