در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
The objective of management is to make improvements—not only to products and services but also to entire processes. The difficult thing is to know what needs improving, and then whether your interventions have made a positive difference. This course provides an overview of the basic tools used for process improvement, such as statistical process control, and how to use these tools to improve the three most critical aspects of your business process: time, quality, and cost. Chris Croft distills the best practices from process improvement frameworks such as Lean and Six Sigma, and combines them into lessons that will help take the core of what your business does, measure it, and do it better.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Happiness: Practical Secrets to Being Happy
آموزش مقابله با کسانی که می خواهند ما را از نظر روانشناسی در کار و زندگی بازی دهند
Happiness and Success in Sales
Three Hour Practical MBA: A Leader’s Guide to Business
Successful Negotiation: Master Your Negotiating Skills
یادگیری استراتژیهای عالی مذاکره
آموزش تکنیک های کم کردن هزینه ها و افزایش سود
Influencing and Persuading
آموزش برنامه ریزی برای شغل و زندگی تان
آموزش رهبری سازمانی انگیزه بخش و شور آفرین