در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
The objective of management is to make improvements—not only to products and services but also to entire processes. The difficult thing is to know what needs improving, and then whether your interventions have made a positive difference. This course provides an overview of the basic tools used for process improvement, such as statistical process control, and how to use these tools to improve the three most critical aspects of your business process: time, quality, and cost. Chris Croft distills the best practices from process improvement frameworks such as Lean and Six Sigma, and combines them into lessons that will help take the core of what your business does, measure it, and do it better.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش تکنیک های بهبود پروسه های کاری
چگونه می توانید قاطع و دوست داشتنی باشید
آموزش تکنیک های اثرگذاری بر روی دیگران
آموزش مقابله با کسانی که می خواهند ما را از نظر روانشناسی در کار و زندگی بازی دهند
چگونه رئیس بهتری باشیم
Happiness and Success in Sales
Three Hour Practical MBA: A Leader’s Guide to Business
آموزش رهبری سازمانی انگیزه بخش و شور آفرین
آموزش تکنیک های روزمه نویسی و مصاحبه های شغلی
آموزش تکنیک هایی برای رسیدن به خوشبختی و موفقیت