در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Maps help us understand what a place looks like before we go there, and help us find our way. In user experience, you create special maps to arrange information about an element of the user experience in a way that helps to communicate it to its intended audience, whether that's just the UX team, the development team, the broader organization, or even people outside the organization. In this course, Chris Nodder shows you the common types of maps used to depict people's experiences interacting with a company or its products. He helps you understand what each map type produces, and how it can be used to aid in furthering the team's understanding and subsequent decision-making. Chris also explains how to participate in mapping sessions, dig deeper into what the map is telling you, and use the output in your work.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
فیلم یادگیری UX Design: 5 Creating Scenarios and Storyboards
آموزش پاسخ دادن به ری اکشن های غیر منطقی در زمینه طراحی UI-UX
فیلم یادگیری UX Design: 1 Overview
ایده ها و پیشنهاداتی برای ساخت UX بهتر
فیلم یادگیری UX Design: 4 Ideation
آموزش رعایت اخلاق در طراحی UX
فیلم یادگیری UX Design: 6 Paper Prototyping
آموزش انجام مصاحبه از راه دور
آموزش برگزاری جلسات نظرسنجی و پاسخ دادن به پرسشنامه برای پروژه های UX
آموزش طراحی UX های محاوره ای
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها