در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Maps help us understand what a place looks like before we go there, and help us find our way. In user experience, you create special maps to arrange information about an element of the user experience in a way that helps to communicate it to its intended audience, whether that's just the UX team, the development team, the broader organization, or even people outside the organization. In this course, Chris Nodder shows you the common types of maps used to depict people's experiences interacting with a company or its products. He helps you understand what each map type produces, and how it can be used to aid in furthering the team's understanding and subsequent decision-making. Chris also explains how to participate in mapping sessions, dig deeper into what the map is telling you, and use the output in your work.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش رعایت اخلاق در طراحی UX
آموزش استفاده از الگوهای اثرگذاری در طراحی UX
شر با طراحی: متقاعد کردن در UX
آموزش شروع به کار در زمینه تجربه کاربری
آمار ساده برای پروژه های تجربه کاربر
آموزش هنر اقناع در UX
آموزش ایجاد کردن تست های عملکرد در UX
آموزش پیدا کردن شغلی در زمینه تجربه کاربری ( User Experience )
فیلم یادگیری UX Design: 6 Paper Prototyping
پیاده سازی UX ( تجربه کاربر ) برای طراحی وب