در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Branding isn't just about logos. Many brands are also represented by characters, which can be as recognizable as the brand logos themselves—think Ronald McDonald or the smiling Kool-Aid pitcher. Not every company needs a brand character, but when marketing and strategy determine a unique voice is needed to communicate for a company, brand, product or service, a brand character is a great way to engage and endear an audience. In this course, illustrator Von Glitschka explores the creative decisions, methodology, and illustration techniques behind creating brand characters. Von shows you how to choose a theme, pick an appropriate style, and covers the progressive process of drawing out your character. He also deconstructs real-world brand character projects so you can glean even more insight.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
نقاشی گرافیک برداری : رنگ و جزئیات
آشنایی با برخی از تکنیک های طراحی مصور
آموزش استفاده از رسانه های اجتماعی ویژه طراحان گرافیک
آموزش ساخت و استفاده از Texture ها برای طراحی
آموزش چالش 21 روزه ترسیم و طراحی
Logo Design: Illustrating Logo Marks
Logo Design: Illustrating Brand Characters
آموزش ترسیم گرافیک های وکتوری
ورکشاپ نقاشی گرافیک برداری
آموزش روندهای خلاقانه ویژه طراحان